דריכות בהפועל ת"א לפני עכו. אבו עביד יפתח

וינטרה מול קאסום. קרב חם בבלומפילד
וינטרה מול קאסום. קרב חם בבלומפילד | צילום: דני מרון

האדומים ינסו לפתוח פער של 4 נקודות מהקו. יחזקאל ישוב, חתוכה ייעדר

(גודל טקסט)

דריכות גדולה בהפועל ת"א לקראת המשחק הביתי (שני, ישיר בספורט1 וב-HD החל מ-19:45) מול הפועל עכו. בקבוצה יודעים שניצחון  ירחיק אותם 4 נקודות מהקו האדום, וזאת למרות העובדה שנותר עוד משחק אחד לתום העונה הסדירה.

 

חניכיו של גוטמן זוכרים היטב את המשחק בסיבוב הראשון, שבו נגיחה של אדי גוטליב בדקה ה-87 הקנתה להם ניצחון חשוב, אך יחד עם זאת ישנו גם זכירון מר מהעונה שעברה, לאחר שירדו מנוצחים במשחק החוץ משער ניצחון של יובל אבידור בדקה ה-93 בתוספת החטאת פנדל של דודו ביטון.

 

 

מבחינה מקצועית, אלי גוטמן אמור להחזיר את איעד אבו עביד להרכב שנעדר מהמשחק מול מכבי חיפה בשל צהובים על חשבונו של שמואל שיימן,  בחוליית הקישור ימשיך לקבל את הקרדיט קלאודיו  בומבה למרות האכזבה מיכולתו.

 

שגיב יחזקאל שמתאושש מפציעתו אמור לשוב לסגל, אך לא לפתוח בהרכב. רמזי ספורי שתורגל במשחק האימון מול הנבחרת הצעירה באופן מפתיע כמגן ימני תורגל באותה עמדה גם באימון המסכם וזאת בשל העובדה שהמגן הקבוע עופר ורטה ייעדר מהמשחק בשל צבירת 5 כרטיסים צהובים. החלוץ ארון שוינפלד צפוי לפתוח בחוד לאחר שהשאיר מאחור את הפגיעה בשריר הירך האחורי.

 


בומבה. יקבל קרדיט למרות האכזבה (דני מרון)

 

על הספסל ימתינו להזדמנות שלהם, גיא אסולין, בן רייכרט, שגיב יחזקאל ועומרי אלטמן וקאווה. האדומים מגיעים למשחק לאחר שלראשונה מזה זמן רב לא ספגו וינסו לחבר ניצחון שני ברציפות בבית.

 

השוער צליל חתוכה, שנפגע בידו במהלך האימון ביום שישי האחרון, נבדק אצל רופא הקבוצה, ד"ר רן טיין, וערך צילום שלאחריו אובחן סדק באמה שתקובע למספר שבועות במהלכם ייעדר השחקן מהסגל.

 

ההרכב המשוער: אריאל הרוש, איעד אבו עביד, לוקאס וינטרה,  אדי גוטליב, רמזי ספורי, אביחי ידין, נמניה ניקוליץ', חמזה בארי, קלאודיו בומבה, אלון תורג'מן, ארון שוינפלד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי