לוי: "זה לא גארבג' טיים, הכל זה משחק עונה"

רוני לוי. צריכים לייצר המשכיות
רוני לוי. צריכים לייצר המשכיות | רוני לוי, לא מסתפק במועט

מאמן מכבי חיפה: "בשבילנו מקום 4 זה לא יותר מבסדר, קונה לקחת 3 דרבים"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ניצחה 2:3 את הפועל חיפה בדרבי וכמעט הבטיחה לעצמה את המקום הרביעי בכניסה לפלייאוף העליון. המשמעות המיידית היא פתיחת סיבוב הצמרת מול בית"ר ירושלים וסיום עונה מול מכבי תל אביב בבלומפילד. משימות לא קלות. 

"היו לנו כמה מחציות טובות העונה, סבלנו קצת בחצי השני", הודה בסיום מאמן מכבי חיפה רוני לוי. "אמרתי לשחקנים שצריך לדעת לעבור את הרגעים הקשים וקצת להשקיע יותר כדי להיות במצב שאנחנו מרוויחים מתפרצות ומכריעים את המשחק. יודע מה? אני קונה לקחת בשנה שלושה דרבים". 

"פתיחת העונה שלנו הייתה נוראית והכל הלך הפוך", המשיך מאמן מכבי חיפה. "היינו בפיגור משמעותי ולכן אני חושב שלחבר'ה מגיעות מחמאות. מכבי חיפה לא בגארבג' טיים, כל משחק הוא משחק עונה עבורנו. בשביל מכבי חיפה מקום רביעי זה לא יותר מבסדר".


מחאה יצירתית (ערן לוף)

"בחצי אמרתי לשחקנים שלי שאנחנו חייבים להתגונן טוב כי הפועל יצאו קדימה", המשיך לוי. "רציתי שנרוויח כדורים בשטח שלנו ואז כל מתפרצת היא מסוכנת, אבל לא עשינו את זה מספיק טוב. השאיפה שלנו היא לייצר המשכיות, גם תוך כדי משחק וגם לאורך מספר משחקים. זה ההבדל בין קבוצה בינונית לקבוצה טובה או טובה מאוד". 

כשנשאל על הטעות של אייל משומר, השיב רוני לוי: "אני הבאתי אותו למכבי חיפה לפני עשר שנים. שנים הוא היה שחקן נבחרת ישראל. יש לו יכולות ועוצמות. גם ברמה האישית אנחנו צריכים לייצר המשכיות ורצף".

"אני פחות מסתכל עליי באופן אישי, יותר על הקבוצה", סיכם אייל משומר. "לצד שריקות בוז מהקהל, אני שומע גם עידוד. אני משתדל לא להתייחס לבוז, מדובר בקומץ קטן. מה שדחף אותי להמשיך קדימה ולעשות את המהלך האחרון זה האוהדים שמעודדים. זה לא משנה מי עושה את המהלך המנצח, אני או יוסי, העיקר שהשגנו ניצחון ועכשיו הפנים קדימה. המטרה היא לסיים במקום הרביעי ולהגיע לאירופה".


משומר. קרה, לא נורא (ערן לוף)

מנגד, מאמן המפסידה אלי כהן אמר בסיום: "החצי הראשון היה זוועתי. לא הופענו למשחק. לא היינו אגרסיביים והיינו רחוקים מאוד מהכדור. ציפיתי מהקבוצה ליותר, זה היה משחק כל כך חשוב עבורינו. בחצי השני נראינו טוב, חזרנו טוב למשחק והצלחנו להשוות, ולצערי איבדנו כדורים סתמיים, היינו חסרי שקט וחסרי סבלנות. זה הפסד מאוד כואב בגלל שחזרנו, היינו יכולים אפילו לנצח את המשחק. השחקנים השקיעו ומגיע להם קרדיט, אבל חבל".

 

על הפלייאוף התחתון הוסיף: "אין לנו הרבה אוויר. כל משחק הוא על שש נקודות. זה פספוס גדול, לא יהיו משחקים קלים בפליייאוף התחתון. אנחנו צריכים לשחק בחוכמה, היום לא היינו חכמים ולכן זה כל כך כואב לי כי פספסנו ניצחון, אבל אין מה לעשות, יש פה קבוצה טובה, אנחנו מוכנים לאתגר".

 

כהן. "פספוס. חושב שהפועל חיפה תישאר" (ערן לוף)

 

על פישלר שכבש שער עצמי שהכריע את ההתמודדות אמר בקצרה: "זה חלק מהמשחק, הוא לא הראשון שכובש שער עצמי. הוא בתחילת הקריירה, היה לו משחק טוב וזה לא צריך להשפיע עליו. אני חושב שהפועל חיפה תישאר בליגה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי