גולדהאר אישר: איצטדיון ר"ג החדש ייקרא על שם הוריו

ייהרס וייבנה מחדש על ידי גולדהאר
ייהרס וייבנה מחדש על ידי גולדהאר | צילום: ההתאחדות לכדורגל

בעלי מכבי ת"א נתן אור ירוק לשדרוג המתקן. חסר אישורו של ראש העיריה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב טרם הודיעה היכן תארח את משחקיה הביתיים בעונה הבאה, כאשר אצטדיון בלומפילד ביפו ייסגר לרגל שיפוצים, אך קרובה מתמיד לסיכום על בניית אצטדיון חדש.

כפי שפרסמנו בספורט1, ראשי מכבי ת"א שוחחו בחודשים האחרונים עם ראש עריית רמת גן ישראל זינגר על הקמתו מחדש של האצטדיון הלאומי והעבירו בכל עת עדכונים בנושא לבעלים הקנדי מיץ' גולדהאר – שבימים האחרונים בישר לאנשי המועדון כי הוא מאשר את התכנית. המשמעות היא שכעת הצהובים ממתינים לראש עיריית רמת גן שיאש את ההסכם ולאחר מכן הצדדים יתכנסו לחתימה על חוזה.

כידוע, מכבי תל אביב בחנה מספר מקומות להקמת אצטדיון חדש, בין היתר סיירה ברמת השרון, אור יהודה, צומת חולון, רעננה ואזורים אחרים, אלא שחלה התקדמות משמעותית בחודשים האחרונים מול ההתאחדות ועיריית ר"ג. 

גולדהאר. התגשמות חלומו של הבעלים (אודי ציטיאט)

המתווה המסמן הוא שמכבי ת"א תבנה מחדש בשיתוף ההתאחדות לכדורגל ועיריית רמת גן אצטדיון חדש בן 45 אלף מקומות על חורבות האצטדיון הקיים, כאשר שמו של האצטדיון החדש צפוי להיקרא על שמם של הוריו של גולדהאר, במה שלפי מקורבים למכבי ת"א "יהווה את התגשמות החזון והחלום של הבעלים".

ברגע שראש עיריית ר"ג יביא לאישור את ההסכם ולאחר חתימת הצדדים, תחל תכנית מתאר ובקשות לאישורי הבנייה שאמורים לקחת כשנה.

במהלך תקופה זאת הצהובים יוכלו לארח את המשחקים אם יחפצו בכך באצטדיון הלאומי הקיים, אך כפי שפרסמנו מסתמן כי הם יבחרו באצטדיון בנתניה לאירוח משחקיהם הביתיים כל עוד בלומפילד בשיפוצים ובניית רמת גן החדש לא תושלם. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי