בחזרה לאימונים: בן חיים וסה יעמדו לרשות בוס?

סה
סה | צילום: עדי אבישי

מכבי ת"א פותחת בהכנות להפועל חיפה. הבלם וחלוץ הרכש עשויים לחזור

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תחזור הערב (חמישי) לאימונים, אחרי מנוחה בת יומיים, כאשר באופק (שבת, 17:45, בלומפילד) מחכה משחק ביתי חשוב מול הפועל חיפה. האימון היום ישמש בין היתר כמבחן לכשירותם של אונרלדו סה, חלוץ הרכש שנפצע כבר בהופעת הבכורה, וטל בן חיים הבלם שלא נכלל בסגל בשלושת המשחקים האחרונים.

מי שעוד לא נמצאים במאה אחוז כשירות הם עדן בן בסט ושלומי אזולאי. החלוץ הוחלף בגלל פציעה במהלך ה-1:3 על מכבי נתניה, משחק בו כבש את השער הראשון, ואילו הקשר מתאושש בימים אלה ממתיחה בשריר הירך האחורי. 

בתוך כך, שחקנים במכבי ת"א מתקשים להיות נחרצים בדעתם לגבי השינוי באימונים שיזם המאמן פטר בוס, שביטל הרגל של המאמנים הקודמים ולא מעביר אימון שחרור בתום משחקי הבית. בנוסף, האימונים הפכו לקצרים יותר ורובם הועברו מהבוקר לשעות הערב.

על שינוי שיטת המשחק ועל חשיבה מקצועית חדשה, אמר מקורב למועדון: "השחקנים עדיין לומדים את שיטת הלחץ והמשחק המהיר שבמהלך 5 השבועות של בוס עוד לא הפך למשמעותי. מה שכן, שיטת הרוטציה הרחבה כבר לא קיימת והמאבק על חולצת ההרכב הפך למאבק בין 13-14 שחקנים בלבד. כבר באימון המסכם ההרכב כמעט סגור וידוע לשחקנים".

במכבי תל אביב כבר השלימו עם העובדה שיהיה קשה מאוד לחלוף על פני הפועל באר שבע לפני תחילת הפלייאוף העליון, שכן עד תום העונה הסדירה נותרו שלושה משחקים בלבד ואילו הפער מהפסגה עומד על 5 נקודות. האלופה המכהנת תצא לאצטדיון טוטו טרנר כבר בפתיחת הפלייאוף – משחק שעשוי להיות גורלי במאבק על התואר.

ייפגשו בתחילת הפלייאוף. ברדה ובן הרוש (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי