לוי: "כועס על ההדלפה יותר מאשר על עטר"

נורמלי ששחקנים כועסים. עטר
נורמלי ששחקנים כועסים. עטר | צילום: ערן לוף

מאמן מכבי חיפה התייחס להתפרצות של החלוץ. בניון יחזור להרכב בשבת?

(גודל טקסט)

חמישה ימים אחרי שהובסה 3:0 על ידי בית"ר ירושלים, מכבי חיפה תנסה להתאושש על חשבונה של הפועל תל אביב (שבת, 20:00) אותה תארח בנתניה עקב עונש הרדיוס. הירוקים עדיין מדורגים במקום החמישי, המוליך לפלייאוף העליון, אבל רק שתי נקודות מפרידות בינם לבין המקום השביעי. כ-8,000 אוהדים ירוקים צפויים להגיע לנתניה.

מכבי חיפה קיימה היום (חמישי) אימון פתוח לתקשורת, כאשר עוד לפני כן התיישב רוני לוי למסיבת עיתונאים. המאמן התייחס למשחק הקרוב, ליכולת המאכזבת של קבוצתו ביום שני האחרון ומעניין מכך, להתפרצות של אלירן עטר בחדר ההלבשה לאחר התבוסה לבית"ר.

מבחינה מקצועית, יוסי בניון, שנעדר במשחק מול בית"ר ירושלים, תורגל בהרכב של רוני לוי לקראת המשחק החשוב בשבת, כשלצידו בקישור גילי ורמוט, נטע לביא, ג'אבר עטאא ורומאריו פירס. גליינור פלט תורגל כחלוץ בודד, שכן עטר ייעדר עקב צהובים.


לא אהב את ההדלפה. רוני לוי (ערן לוף|)

"שחקנים כועסים אחרי משחק, זה נורמלי. אני כועס יותר על ההדלפה מחדר ההלבשה מאשר ממה שנאמר", הבהיר רוני לוי כשדיבר על פרשת עטר והוסיף: "אנחנו נפתור בעיות בתוך הקבוצה ולא בחוץ. כל הקבוצה הייתה לא טובה, אז אני לא מאשים שחקן כזה או אחר". כזכור, החלוץ השתולל בסיום המשחק וצעק: "עשו עלינו עקבים, זו בושה".

לקראת המפגש עם האדומים הדגיש מאמן הירוקים: "הפועל תל אביב קבוצה חזקה מאוד, אבל אני מאמין שגם לנו יש מה להציע. הרבה קבוצות יכולות להיכנס לפלייאוף העליון, אבל אני לא חושב עליהן אלא רק על המשחק הקרוב שלנו". 

על יוסי בניון, שנעדר במשחק מול בית"ר, אמר רוני לוי: "כשבניון על המגרש מכבי חיפה טובה יותר, זו עובדה. אני מקווה שהוא יהיה כשיר במאת האחוזים".

בניון, ישחק מול הפועל ת"א? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי