ב"ש: חשש שהובאן ואוגו לא יישארו בעונה הבאה

יכולה להיות מכה קשה אם הוא לא יישאר. אוגו
יכולה להיות מכה קשה אם הוא לא יישאר. אוגו | צילום: דני מרון

ברדה ומליקסון בספק לבני יהודה. גורש: "ברור שאני צריך להיות בנבחרת"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ממשיכה לדהור אל עבר אליפות היסטורית, וכשהיא עם שישה ניצחונות רצופים ו-16 ב-28 משחקיה האחרונים, היא פשוט לא עוצרת. ביום שני החבורה של ברק בכר תשחק נגד בני יהודה, במטרה לשמור על פער חמש הנקודות בצמרת ואפילו להגדיל אותו.

 

בבירת הנגב קיים חשש שהקפטן, אליניב ברדה, שנמצא בכושר פנטסטי, יאלץ להחמיץ את המשחק. ברדה חש כאבים ברגלו כבר בתחילת השבוע, עבר סדרת בדיקות ואף קיבל הנחיה מהצוות הרפואי לחזור בסוף השבוע לאימונים, ככל הנראה מחר, אולם עדין לא ברור אם הקפטן יעמוד אופן סופי לרשותו של בכר.

 

חש כאבים ברגל. ברדה (דני מרון)

 

בבאר שבע לא ממש אוהבים את ההתעסקות בימים האחרונים בחוזיהם של אובידיו הובאן הרומני וג'ון אוגו הניגרי ואמרו:" כשמשעמם ומצליחים, אנשים מחפשים במקום שאין מה למצוא". אלא שמתחת לפני השטח, אלונה ברקת חוששת מאד לאבד את שני הזרים שלה במרכז השדה ויודעת שהשארתם, במיוחד במקרה של הובאן, תעלה לה בסכומי כסף שספק אם היא חפצה לשלם אותם.  

 

מוליכת הטבלה ערכה מסיבת עיתונאים, בה התייחס בכר לסוגייה ואמר: "אנחנו רוצים את כולם אצלנו, אבל אנחנו לא מתעסקים בזה. הלוואי שחובאן יישאר, יש כוונה להשאיר אותו אבל הדברים לא תלויים בי. לג'ון יש חוזה לשנתיים ואין טעם להתעסק בזה. בכלל, אנחנו לא מתעסקים בעונה הבאה".

 

"אנחנו מנסים לנתב את הפער ממכבי תל אביב לא לכיוון של לחץ, אלא לכיוון של אתגר", התייחס בכר לפער בראשות הטבלה. "אנחנו רוצים להמשיך בעונה הטובה שלנו, לשבור שיאים ומעל הכל המטרה היא אחת: לזכות באליפות. בזה אנחנו מתמקדים".

 

מתמקד בזכייה באליפות. בכר (דני מרון)

 

"השאיפה שלנו היא לשחק יותר טוב", המשיך המאמן. "אנחנו יודעים שמבחינת יכולת אנחנו פחות טובים לאחרונה, אבל אף אחד לא ציפה שנשחק מושלם כל העונה. יש אופי ומחוייבות בכל משחק, ואני בטוח שנחזור ליכולת הגבוהה שלנו".

 

"מאור מליקסון חוזר לאימונים בהדרגה נהיה יותר חכמים לקראת המשחק ונדע אם יהיה בסגל", פירט. חובאן לא ישחק בגלל צהובים, לבן ביטון יש אירוע משפחתי באותו היום וגם הוא יעדר. אחותו מתחתנת, אנחנו מתחשבים בזה ונאחל לו מזל טוב".

 

"אנחנו זוכרים את המשחק הקודם נגד בני יהודה שקטע לנו רצף של חמישה ניצחונות", התייחס ליריבה. "הם מאורגנים בהגנה ומסוכנים בהתקפה, נצטרך לבוא מוכנים אבל לא יהיה קל. יש לנו עוד שלושה משחקים עד הפלייאוף, כולם משחקים קשים"

 

ראוי לנבחרת. גורש (דני מרון)

 

"לא כיוונתי לשבור שיאי ספיגת שערים, רק ההצלחה הקבוצתית מעניינת אותי", סיפר השוער, דודו גורש. "שוער לבד לא יכול לא לספוג אלא רק בעבודה קבוצתית. אנחנו לא מתעסקים בפער ממכבי תל אביב, אנחנו ממוקדים בבני יהודה. אין לנו זמן ואין לנו פריבילגיה לדברים אחרים".

 

"בקבוצת צמרת אתה יותר נהנה", השיב לגבי ההבדלים בין קבוצות צמרת לקבוצות תחתית. "אף אחד לא אוהב להפסיד ופה מנצחים יותר. אם זה תלוי בי ברור שאני נשאר כאן לעונה הבאה, זאת המטרה שלי, אבל כרגע לא צריך להתעסק בזה. באופן אישי אם אקח אליפות ברור שהדברים יסתדרו מעצמם.  חד משמעית, אני חושב שאני חייב להיות בסגל של הנבחרת למשחק נגד קרואטיה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי