בכר: מצאנו את הפירצה והשגנו ניצחון חשוב

בכר על רקע חגיגות השחקנים. הריצה נמשכת
בכר על רקע חגיגות השחקנים. הריצה נמשכת | צילום: דני מרון

אליניב ברדה: "אני לא מצליח לסיים משחקים בגלל כאבים". וגם: אוגו חוגג

(גודל טקסט)

אנשי מכבי תל אביב אולי ניסו להלחיץ את המוליכה בשבוע האחרון, אלא שלהפועל באר שבע יש תכניות אחרות. האדומים ניצחו הערב (שני) 0:2 את בני יהודה, רשמו את ניצחונם השביעי ברציפות בליגה ושמרו על פער חמש הנקודות בפסגה.

היה זה גם ניצחונה ה-19 העונה של הפועל ב"ש במסגרת הליגה, ומדובר בשיא מועדון הרי שעד הגעתו של ברק בכר האדומים מבירת הנגב מעולם לא ניצחו יותר מ-18 משחקים בעונה.

"התחלנו את המחצית השנייה מצוין והגענו למצבים והחמצנו. הגול היה באוויר", אמר ברק בכר לאחר המשחק. "זה הראה על הבגרות ואני שמח שמצאנו את הפירצה והשגנו ניצחון חשוב. בני יהודה קבוצה מסוכנת במיוחד במצבים נייחים, במשחקים כאלה אפשר לקבל את השוויון ולבכות על כך כל השבוע".

 

בכר. "במקרה של שוויון היינו בוכים על כך" (דני מרון)

 

שני שחקני הפועל ב"ש, הקשר ג'ון אוגו שקיבל את הצהוב התשיעי שלו העונה והבלם שיר צדק שספג את החמישי שלו, יחמיצו את משחק הגביע מול בית"ר תל אביב/רמלה ובכר סרב לענות האם מדובר בעבירות מכוונות: "אני לא מתייחס לזה. משחק הגביע חשוב כי שום דבר לא נגמר, אמנם ניצחנו 0:2 אבל היינו פחות טובים מבית"ר ת"א/רמלה. אחרים ישחקו במקומם".

 

בכר נשאל האם הוא מצליח לישון בשקט בלילות לאור המאבק על האליפות והשיב: "אני תמיד ישן בשקט. נשארו עוד שני משחקים לסיום העונה הסדירה ואנחנו לא רוצים לעשות טעויות, אלא לתת את הכל. לא שמעתי מה אמר פטר בוס, אנחנו מתייחסים רק לעצמנו".

 

המאמן גם נשאל על הקשר וובה בראון שעלה מהספסל לדקות הסיום וכבש את שערו הראשון במועדון: "כולם נותנים חומר למחשבה ולכולם מגיע לשחק. וובה עוד יתרום הרבה לבאר שבע, אני סומך עליו".

 

לאחר מכן התייצב מול המיקרופונים הקפטן האדום אליניב ברדה, שכבש את השער הראשון במשחק וה-13 שלו העונה. "אני לא זוכר משחק אחד השנה שהיה קל, גם כשניצחנו עם הרבה שערים".

 

ברדה ושהר מברכים את וובה בראון (דני מרון)

 

ברדה, שכבש את שערו ה-62 בקריירה במסגרת הליגה הבכירה ונכנס לרשימת 100 הכובשים המצטיינים, סיפר על השער שכבש הערב: "עשיתי דאבל פס עם בן (שהר), הצלחתי לעבור ומזווית קשה ראיתי את הפינה הקרובה ובעטתי לקצר. מגיע לבני יהודה מילים טובות, הם באו לשחק וכל הכבוד להם. אנחנו מתמקדים בעצמנו והיה חשוב לנו להמשיך את שרשרת הניצחונות, במיוחד פה בבית. אם השערים שלי עוזרים לקבוצה אז זה מה שחשוב".

 

לסיום התייחס ברדה לכאבים שבעקבותם הוחלף פעם נוספת ולא סיים 90 דקות: "יש לי כיווץ בשריר שמטריד אותי בשבועיים האחרונים ובגללו אני לא משלים 90 דקות. הצוות הרפואי עובד על זה".

 

אליניב ברדה יודע למי להודות (דני מרון)

 

מאמן בני יהודה יוסי מזרחי אמר בסיום: "בחצי הראשון עמדנו טוב,  בחצי השני ראינו את פערי הרמות. באר שבע היו יותר טובים והגיע להם לנצח. לא האמנו בעצמנו מספיק ולא יצאנו עם שחקנים. נתנו יותר מדי כבוד והלכנו אחורה. ב"ש היא קבוצה עם עוצמות גדולות ושחקנים טובים שיודעים להעניש".

 

בני יהודה בעקבות ההפסד נותרה במקום השביעי, רחוקה שתי נקודות מהמקום המוביל לפלייאוף העליון ועל כך אמר המאמן: "הרבה תלוי בתוצאה מול מכבי ת"א (שבת, 19:15 בספורט1 וב-HD) כדי להגיע לפלייאוף העליון. המטרה הראשונית הייתה להישאר בליגה וזה מה שחשוב. בסיטואציה הנוכחית בליגה, הדרך הכי טובה להישארות היא דרך הפלייאוף העליון".  

 

@ogujohnugo ATA MESHUGA! pic.twitter.com/fnPbutsqiU

— The red one (@Haiott) February 22, 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי