אפקט אברמוב: רכש נוצץ ותואם מרסיץ', מזרחי יישאר

אברמוב. התקציב יגדל ל-16 מיליון שקל
אברמוב. התקציב יגדל ל-16 מיליון שקל | צילום: דני מרון

הבעלים המיועד של בני יהודה חושב בגדול, כולל שיתוף פעולה עם ריאל

(גודל טקסט)

במהלך היום צפויה העברת בני יהודה ממשה דמאיו לברק אברמוב, אחרי שתסתיים בדיקת הנאותות של רכישת בני יהודה ושני הצדדים יחתמו על זיכרון דברים. המעורבים בעסקה מעריכים שהיא עברה כבר את שלב האל חזור, אחרי שהצדדים כבר הסכימו לפיצוי אם לא תהיה עסקה.

 

מיד אחרי חתימת העסקה מתכנן אברמוב קודם כל, עוד לפני הצד המקצועי, להשקיע בתשתיות מסביב, ומדובר על הרבה מאוד כסף שילך לשיפוץ מאסיבי של חדרי ההלבשה, לעשות הפרדה בין חדר ההלבשה של הנוער לבוגרים, להשקיע במתחם בשכונת התקווה, שם הקבוצה תמשיך לגור בשבע השנים הקרובות.

 

 

במקום השני בסדר העדיפויות של אברמוב הוא תכנון העונה הבאה כבר מעכשיו, למרות שבפועל הוא יקבל את הקבוצה בחודש יוני. הבעלים החדש סבור ששלושה ניצחונות בתשעת המחזורים הבאים (שניים בליגה הסדירה ושבעה בפלייאוף) יספיקו כדי להישאר בליגה.

 

בהנחה שהזהובים יישארו בליגה, אברמוב מתכוון להשקיע בשחקן מדרג ראשון ולבנות מסביבו קבוצה. לא מדובר על שחקן בסוף הקריירה שלו אלא בתחילתה, כשהשיקול הוא שעוד שחקן מבוגר לצד פדרו גלבאן הוותיק יהפוך את הקבוצה למגושמת.

 

אבוקסיס. מסתמן שיישאר בסכנין (עדי אבישי)

 

עם זאת, אברמוב לא מתכוון להשתולל תקציבית כדי לא להסתכן בהתרסקות. בכוונתו להגדיל את תקציב הקבוצה ב-33% בלבד מ-12 מיליון שקל ל-16 מיליון. אברמוב, שהיה הספונסר הראשי של בני יהודה, יגייס ספונסרים נוספים וייפגש גם עם ספונסרים נוכחים כמו רשת חצי חינם, שתומכת במועדון בסכום של מאות אלפי שקלים.

 

בכוונת אברמוב להשאיר את המנכ"ל כפיר אדרי בתפקידו. לדעת הבעלים החדש אדרי צבר ניסיון ועשה עבודה טובה תחת דמאיו כך שאין מקום למהפכות. עם זאת, במקומה של מאיה דמאיו שעשתה כמה תפקידים אדמיניסטרטיביים במקביל, יגיע צוות שלם. אברמוב מתכוון להקים תשתית מנהלתית ולהקנות למועדון סטנדרטים גבוהים.

 

בבני יהודה מרוצים מהקשר הקרואטי אנתוניו מרסיץ' שהצטרף בחלון ההעברות בינואר האחרון. דמאיו התכוון להביא בינואר קרואטי נוסף, אבל זה נפצע ולא הגיע. ייתכן שאברמוב יביא את השחקן הספציפי הזה והשניים יחד אמורים לשדרג את הזהובים ולאיים על המקומות 3-4.

 

עגייב. בבני יהודה טוענים שבנוער יש ארבעה שחקנים ברמתו (עדי אבישי)

 

לגבי אמיר עגייב הכישרוני היה שבבני יהודה יעשו מאמץ להשאירו. עם זאת גורמים בקבוצה מספרים כי לזהובים יש בקבוצת הנוער ארבעה שחקנים "ברמה של עגייב" שיהוו שלד לשנים הבאות. בנוסף יש לה שני מגנים צעירים מצוינים בדמות שי קונסטנטין וצח בלילי. אם עגייב יימכר, ילך הכסף שיתקבל לחיזוק הקבוצה.

 

בסביבתו של אברמוב מכחישים שיוסי אבוקסיס יחזור לאמן בעונה הבאה. הסיבה הראשונה לכך היא שאברמוב מעריך את עבודתו של יוסי מזרחי וגם מקורב לסוכן אבי נמני, חברו של המאמן הנוכחי. הסיבה השנייה היא אבוקסיס עצמו, שקבוצתו הנוכחית בני סכנין רוצה בו גם לעונה הבאה.

 

אם עסקת אברמוב תיסגר, ינחתו בישראל בקרב מנהל האקדמיה של ריאל מדריד וכמה מעוזריו כדי לבנות את התשתית לשיתוף פעולה בין המועדונים. בין התכניות: מחנה קיץ לגילאי שבע עד 17 אותו יעבירו מאמני נוער בבלאנקוס ואשר יתקיים במשך חודש וחצי בבית דני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי