האם גוטמן היה על סף עזיבת הפועל ת"א?

שקל לעזוב בינואר? גוטמן
שקל לעזוב בינואר? גוטמן | צילום: עדי אבישי

מקורב למועדון טוען: המאמן שקל את עתידו עקב סחבת במו"מ עם ניקוליץ'

(גודל טקסט)

האם אלי גוטמן היה על סף עזיבת הפועל תל אביב לפני כחודש? מקורבים למועדון טוענים כי בשלהי חלון ההעברות של חודש ינואר, גוטמן דרש באופן גורף לצרף את נמניה ניקוליץ', אך מכיוון שהעסקה הייתה יקרה קיבל המאמן מסרים, לכאורה, שלא ניתן להשלים אותה.

על פי אותם מקורבים, גוטמן כבר הודיע לעוזר המאמן וואליד באדיר כי הוא מתכוון בעקבות אי החתמת ניקוליץ', אלא שאז חלה תפנית בעלילה. הנהלת הפועל תל אביב הבינה כי קיים צורך בקשר ונענתה לדרישה של גוטמן.

"גוטמן אמר לבאדיר שהוא יעזור לו בכל מה שיצטרך, אבל שהוא לא מוכן להישאר במצב הזה. הוא הבין את גודל הבעיה בסגל. כבירי הבין שגוטמן רציני ועשה הכל כדי להביא לו את השחקן", אמר אותו מקורב להפועל ת"א.

מהפועל ת"א נמסר בתגובה: "באטה בוריסוב אכן הערימה קשיים במהלך המו"מ עם ניקוליץ', אולם המערכת הניהולית והמקצועית נרתמו למאמץ משותף עד שבסוף, לקראת תום החלון, המו"מ צלח לשמחת כל המערכת שעבדה תחת לחץ בשיתוף פעולה מצוין".

בתוך כך, בהפועל ת"א מתכוננים למשחק התחתית החשוב ביום שני מול הפועל עכו. במועדון עושים מאמצים לשפר את מצבו של ארון שוינפלד שסובל ממתיחה במפשעה. כמו כן, במועדון מאמינים כי שגיב יחזקאל יעמוד לרשותו של גוטמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי