סה: קשה מול קבוצות שרק מתגוננות. מותר לשחק מכוער

סה
סה | צילום: עדי אבישי

חלוץ מכבי ת"א על היכולת הדלה. בוס: "המאבק מול ב"ש יוכרע רק בסיום"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב אולי לא מרשימה כמו בעבר, אבל היא עדיין במירוץ לאליפות רביעית ברציפות. בשבת תשחק האלופה מול בני יהודה ותנסה פעם נוספת להפעיל לחץ על המוליכה מבאר שבע, שתתארח בכפר סבא ביום ראשון. 

גם מול החבורה של יוסי מזרחי, כפי שקורה כמעט כל שבוע, הצהובים צפויים להיתקל במערך הגנתי – דבר שמקשה עליהם את העניינים לאורך כל העונה. אורלנדו סה, חלוץ הרכש הפורטוגלי, התייחס לנושא במסיבת העיתונאים ואמר: "קשה להבקיע ברגע שכל יריבה משחקת עם 11 שחקנים מאחורי הכדור".

"כל קבוצה מתאמצת קצת יותר מול מכבי ולפעמים קשה למצוא את הדרך לשער", קבע סה והוסיף: "לפעמים אתה צריך לשחק מכוער כדי לנצח. זה הכדורגל. אנחנו רוצים לנצח משחקים, ופחות משנה לנו אם אנחנו משחקים טוב או רע".

החלוץ נשאל על מצבו האישי, לאחר שהחמיץ מספר משחקים בגלל פציעה, וסיפר: "מרגיש טוב יותר, אבל אני עדיין לא בשיא הכושר, למען האמת. אני מתאמן חזק כדי להשתפר ולעזור למכבי ת"א. האם אפתח בשבת? זו לא ההחלטה שלי".

סה, לא אכפת לו לשחק מכוער (עדי אבישי)

מי שיחליט אם סה יפתח בהתקפה של מכבי הוא כמובן פטר בוס. המאמן ישב גם הוא במסיבת העיתונאים והתייחס למאבק האליפות. "הבעיה של מכבי? רק העובדה שיש לנו 5 נקודות פחות מלבאר שבע. לא יודע אם אנחנו פחות טובים. את זה נראה בסיום העונה. המאבק יהיה מרגש עד הסיום", קבע ההולנדי.

מלבד סה שהיה פצוע לאחרונה, גם טל בן חיים הבלם נעדר כבר תקופה מסוימת. המאמן שלל את האפשרות כי מדובר בהחלטה מקצועית ואמר: "הוא מספיק טוב בשביל מכבי, אחרת הוא לא היה פה. בן חיים שיחק כמעט בכל משחק לפני שהגעתי ואז נפצע. בשבוע שעבר היה לו אימון אחד עם כל הקבוצה, זה לא מספיק בשביל לשחק". 

"אני עדיין לא יודע אם עומרי בן הרוש ישחק בשבת. יש לו בעיה בברך", סיפר בוס והוסיף: "ברק יצחקי בוודאות לא ישחק".


מודאג מב"ש? בוס (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי