"זהבי לא הסכים שאבעט פנדל בגלל שיא השערים"

סה
סה | צילום: דני מרון

סה חשף רגע נדיר במהלך ה-0:5 על כפ"ס והוסיף: "מכבי ת"א טובה יותר מבאר שבע"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב לא מתכוונת להגיש להפועל באר שבע את האליפות על מגש, אפילו לא קרוב לזה. הצהובים דרסו 0:5 את הפועל כפר סבא וצימקו את הפער מהפסגה, לפחות זמנית, לשתי נקודות בלבד. בעוד שבועיים: משחק עונה מול המוליכה באצטדיון טוטו-טרנר.

דור מיכה, אורלנדו סה (צמד), ערן זהבי וברק יצחקי דאגו להפעיל לחץ על באר שבע, ועל הדרך לשפר את מאזן השערים באופן דרסטי. לצהובים יש כעת 39+, לעומת 31+ של האדומים מבירת הנגב – נתון שעשוי להיות בעל משמעות בסיום העונה.


נשארו לה עשרה גמרים (דני מרון)

סה, שכבש את שעריו הראשונים בליגה, סיפר: "אני מרגיש טוב יותר. זה המשחק השני שלי, נוח לי יותר בקבוצה, אני לומד להכיר את השחקנים וזה חשוב עבורי. בטחון מגיע עם גולים ועם הופעות טובות. אני שמח שכבשתי ושעזרתי לקבוצה לנצח. הדבר הכי חשוב זה הכדורגל שהראנו".

חלוץ הרכש חשף בהמשך דבריו רגע פיקנטי שאירע לאחר השריקה של זיו אדלר לכדור עונשין מ-11 מטרים. "ביקשתי מערן לבעוט את הפנדל כדי לסיים עם שלושער, אבל הוא אמר לי שהוא צריך לכבוש בשביל שיא השערים בליגה", סיפר סה.


סה, יעשה את ההבדל בין מכבי לב"ש? (דני מרון)

כשנשאל על המאבק מול באר שבע, החלוץ הפורטוגלי שלח סוג של עקיצה: "הקבוצה שלנו כובשת הרבה יותר מב"ש ואנחנו משחקים יותר טוב מהם. יש לנו שחקנים טובים ואיכותיים. יש לנו עשרה משחקים, עשרה גמרים, בוא נראה מי תזכה באליפות".

מאמנו של סה, פטר בוס, הוסיף: "מסתכלים רק על עצמנו, לא על הפועל ב"ש. אנחנו לא יכולים להשפיע על התוצאות שלהם, אלא רק על שלנו". על ההופעה הטובה של קבוצתו אמר: "עד היום לא הייתי מרוצה. ניצחנו כמעט את כל המשחקים, אך הכדורגל יכול היה להיות טוב יותר. אנחננו יכולים להגיע לרמה גבוהה והפעם ראו את זה".


מרוצה מהיכולת, לא מהצהוב. בוס (דני מרון)

בוס נשאל מה דעתו על הכרטיס הצהוב שספג בן חיים – כרטיס שימנע ממנו לשחק מול באר שבע – ולא סיפק תשובה ברורה. "אני מושך זמן כדי למצוא את המילים הנכונות", אמר המאמן אחרי שמעט התפתל והוסיף: "לא תמיד אתה מוצא את המילים הנכונות, אני מעדיף לא להגיב".

מנגד, שרון מימר והירוקים מהשרון נותרו בצרות – 4 נקודות בלבד מעל לקו האדום. "אנחנו ברצף שלילי, אבל ההפסדים הגיעו מול סכנין בחוץ ומול ב"ש ומכבי. אלה לא הפסדים לא הגיוניים. מבטיח שבפלייאוף ניראה הרבה יותר טוב. אנחנו שווים יותר ממה שראיתם בבלומפילד", סיכם מימר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי