"השער המהיר של נתניה שיבש לנו את המשחק"

הוכנבוים. מגלה אופטימיות
הוכנבוים. מגלה אופטימיות | צילום: אודי ציטיאט

מאמן הפועל עכו ירון הוכנבוים מחמיא לשחקניו ונערך לפלייאוף התחתון

(גודל טקסט)

הפועל עכו אירחה את מכבי נתניה וקיוותה לזכות הניצחון קל. אלא שהיא נאלצה להסתפק בנקודה מאחר שלאורחים היו תוכניות אחרות והם לא היו רחוקים מניצחון במשחק שהסתיים בתיקו 1:1 לאחר שאיציק כהן מנתניה החמיץ פנדל.

 

מאמן עכו, ירון הוכנבוים, סיכם: "שאפו גדול מגיע לשחקנים שלי לאחר שסיימנו את הליגה הסדירה במקום העשירי. נגד מכבי נתניה בבית היינו אמורים לשחק התקפי וזה מה עשינו. ההרכב ההתקפי הוא לא הבעיה. יש שחקנים שלא נתנו את היכולת שלהם, והשער המהיר של נתניה שיבש את המשחק, אבל זה לא אסון. בכל משחק אנחנו כובשים וזה סימן טוב"

  • הצטרפו לעמוד הפייסבוק של ספורט1

 

הוכנבוים הוסיף: "אין קבוצה שאני יכול לסמן אותה ולהגיד לה שהיא תרד לליגה הלאומית. אני מאמין בשחקנים שלי. לא תמיד ההרכב שבמגרש זה מה שמנצח את המשחק. כל משחק לגופו".

 

מאמן מכבי נתניה, מנחם קורצקי אמר בסיום: "זכינו בנקודה ראשונה אחרי תקופה ארוכה שבה אני מאחל לעצמי לתת משחק טוב ולנצח. היום זה היה משחק טוב, מעבר למצופה אבל הכדור לא נכנס. לא קל לשחקנים שלי, אנחנו רוצים לשמור על המועדון הזה ולתת עוד משחקים כאלה".

 

קורצקי אמר עוד: "לאורך כל המשחק הגענו לכמות מצבים אדירה והיינו ראויים לניצחון, ליבי עם השחקנים שלי, הם כל כך רצו לנצח. המטרה שלנו לשמור על המועדון ולהתחיל לנצח. אני לא רוצה להיות הסוס השחור של הפלאייאוף התחתון".

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי