מכבי חיפה תחתים שני זרים דרום אמריקאים

שחר ורוני לוי. צפויים להמשיך ביחד עונה נוספת
שחר ורוני לוי. צפויים להמשיך ביחד עונה נוספת | צילום: ערן לוף

בוקולי יעביר רשימת מועמדים במקום אוברניאק ופירס. אין מו"מ עם עזרא

(גודל טקסט)

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר אמור להיפגש בקרוב עם המאמן רוני לוי ולהודיע לו על המשך דרכו במועדון בעונה הבאה. שחר ורוני לוי אמורים לדון ולאשר את השינויים שיהיו בקבוצה ואת ההכנות המקצועיות.

 

הנושא המרכזי בהכנות לעונה הבאה יהיה שחקני הרכש הזרים שאמורים להגיע לקבוצה בקיץ וזאת בשל חוסר ההצלחה בבחירת השחקנים הזרים העונה והאכזבה המקצועית הגדולה מניקולה דרינצ'יץ ששוחרר והספיק בינתיים לפרוש מכדורגל ומלודוביק אוברניאק שלא הצליח לשדרג את הקו הקדמי. הכוונה בסיום העונה לשחרר את אוברניאק ואת הרכש האחרון רומאריו פירס ולהחליפם בשני זרים חדשים.

 

 

בשל האכזבה מהשחקנים האירופים, הכוונה היא לצרף שני שחקנים ממדינות דרום אמריקה כשהסקאוט גוסטבו בוקולי כבר הכין רשימה של שחקנים מברזיל וארגנטינה המועמדים להגיע למרגלות הכרמל.

 

בקבוצה טוענים כי הקשיים להביא שחקנים מאירופה לישראל גדולים בשל המצב המדיני והחלטות של בני משפחת השחקנים החוששות להגיע לישראל.

 

בוקולי. מנסה למצוא שחקנים בדרום אמריקה (ערן לוף)

 

גם במצבת השחקנים הישראלים יהיו שינויים כשבשלב זה אין מו"מ מול חן עזרא המסיים את חוזהו. קובי מויאל שהחמיץ את העונה הנוכחית בשל פציעה אינו מתוכנן להמשיך וכך גם החלוצים שובל גוזלן ושחר הירש.

 

מעל 3,000 אוהדים אמורים ללוות את הקבוצה ביום שני לאצטדיון טדי למשחק פתיחת הפלייאוף העליון נגד בית"ר ירושלים. למכבי חיפה שבמקום הרביעי 38 נקודות 13 נקודות פחות מאשר לבית"ר ירושלים שבמקום השלישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי