"חייבים להרגיע את אוגו, מה שבנינו עוד יקרוס"

אוגו מתעופף. שוב הוא נמצא בכותרות
אוגו מתעופף. שוב הוא נמצא בכותרות | צילום: דני מרון

שחקני הפועל ב"ש שוחחו ביניהם על התקרית: "הוא רב גם ברשתות החברתיות"

(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע יצאו ברגשות מעורבים מהתיקו אמש מול סכנין (2:2), שגרם לפער בפסגה להצטמצם ל-3 נקודות בלבד. "שלטנו במשחק, אבל לא היה רחוק שהיינו רושמים הפסד בכורה בטרנר", אמר שחקן בקבוצה והוסיף: "לפרקים נראינו לא טוב, אבל שום דבר לא השתנה. אנחנו עדיין יותר חזקים ממכבי ת"א".

בבאר שבע היה גם מי שביקר את ההחלטה של ברק בכר לפתוח את המחצית השנייה במערך של שלושה שחקנים במרכז ההגנה, מה שהוביל לשער השני של סכנין אחרי שהמערך הבאר שבעי נפרץ בפעם השנייה. 

שיחת הלילה בין שחקני הקבוצה הייתה כמובן התקרית החריגה והחריפה, כאשר הקשר ג'ון אוגו והמגן אופיר דוידזאדה התעמתו והיו על סף חילופי מהלומות. "אם לא היינו מפרידים, אוגו כבר היה מזמן בכותרות. הוא בזמן האחרון לא רק רב עם שחקנים אלא גם ברשתות החברתיות. חייבים להרגיע אותו לפני שכל מה שנבנה פה בחדר ההלבשה יקרוס", העיד אחד השחקנים בהפועל ב"ש.

בוזגלו יורה. "עדיין יותר חזקים ממכבי ת"א" (דני מרון)

שיר צדק התייצב מול המיקרופונים בסיום המשחק והתייחס גם לעימות בין השניים: "בפלייאוף העליון אין משחקים קלים וזה לא הולך להיות משחק ילדים. אני מרוצה מהצורה שבה שיחקנו, היינו התקפיים ורצינו לנצח. לסכנין מגיעה מילה טובה, הם עשו לנו חיים קשים והביכו אותנו.

"זה בסדר להתווכח, מותר להם. כולם רוצים שהפועל ב"ש תצליח וחשוב ששחקנים נותנים הכל מעצמם. אני בטוח שבשבוע הבא באר שבע תהיה טובה יותר", הוסיף הבלם.

"סכנין עשתה לנו חיים קשים והביכה אותנו" (דני מרון)

הפועל ב"ש תפגוש בשבת בפתיחת הפלייאוף העליון את הפועל רעננה (19:30, ישיר בספורט1 וב-HD), קבוצתו של סילבס שיודעת לקחת נקודות מהגדולות, ובב"ש יש חשש מאיבוד נקודות נוסף אל מול המומנטום הגדול שמייצרת מכבי ת"א בשבועות האחרונים לקראת המפגש בין השתיים בעוד כשבועיים בבירת הנגב.

בהמשך השבוע צפויה להתייצב הקבוצה בבית הדין לאחר שמצת הושלך מיציע אוהדי הקבוצה ואף פגע בראשו של שוער האורחת, מחמוד קנדיל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי