ברק לוי הוצא מהסגל ברגע האחרון

|

שוערה השני של מכבי ת"א נפצע באימון הטקטי לקראת בית"ר, חביב אוחיון החליפו

(גודל טקסט)

מאת: אשר גולדברג                    צילום: מכבי ת"א האתר הרשמי

 

מכבי תל אביב תצא הערב למשחק חוץ מול בית"ר ירושלים (20:55) במשחק שינעל את המחזור ה-25. כמו במפגש הקודם בין השתיים, גם הפעם המשחק יתקיים באצטדיון סמי עופר, בעקבות עונש הרדיוס שספגה הקבוצה מהבירה בגין האירועים במשחק מול מכבי נתניה.

 

 

מוליכת הטבלה יכולה להגדיל הערב את הפער מסגניתה קרית שמונה ל-7 נקודות ובכך לייצר לעצמה מקדמה משמעותית לקראת משחקי הפלייאוף. עבור בית"ר ירושלים מדובר במשחק קריטי במאבקה על הכרטיס לפלייאוף העליון. ניצחון הערב של הצהובים – שחורים יגרום לכך שהם יהיו תלויים בעצמם במאבק הצמוד על המקום בטופ 6.

 

גיא לוי התלבט בנוגע להרכב ולבסוף החליט להמשיך עם אותם 11 שפתחו בניצחון על הפועל פתח תקווה. כאשר חנן ממן ואופיר קריאף ימתינו בהתחלה על הספסל. אלי טביב צפוי להגיע לאצטדיון מלווה במאבטחים וישוחח עם השחקנים לפני המשחק.

 

ובצד השני, ניקולה מיטרוביץ' חוזר לסגל מכבי ת"א, אחרי שנעדר משלושת המשחקים האחרונים בשל עונש הרחקה, אך הוא לא בהרכב. גם עומרי בן הרוש, שנעדר ממשחק הגביע מול ק"ש (0:3) בשל צהובים, מתחיל על הספסל. טל בן חיים וגילי ורמוט הפצועים יעדרו.

 

שוער המשנה ברק לוי נפצע באימון הטקטי של הקבוצה ואינו כשיר למשחק, בעקבות כך המאמן פאקו אייסטרן החליט להביא את שוער נבחרת נערים א' חביב אוחיון בן ה-16.

 

השוער הצעיר, שוחרר במיוחד ממחנה האימונים של הנבחרת, יהיה הערב שוערה השני של האלופה, בעוד חואן פאבלו יפתח בין הקורות. אוחיון קיבל רק לפני כחודש וחצי אישור מיוחד לשחק בקבוצת הבוגרים של מכבי ת"א.

 

הרכבים:

 

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אלי דסה, סזאר ארסו, טל כחילה, דושאן מאטוביץ', שלומי אזולאי, קלאודמיר פריירה, לידור כהן, ליביו אנטל, עומר אצילי, איציק כהן

 

מכבי ת"א: פאבלו קולינאס, שרן ייני, איתן טיבי, קרלוס גרסיה,יואב זיו, גל אלברמן, מהראן ראדי, דן איינבינדר, דור מיכה, ערן זהבי, ברק בדש

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי