שכטר: חיפה נתנה צ'אנס, אבל לא שיחקתי טוב שם

שכטר
שכטר | צילום: דני מרון

חלוץ בית"ר כבש ובישל מול רעננה: "לא ניסיתי לגעת ביד". גבאי השתולל ונטש בזעם

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

איתי שכטר בישל וכבש בניצחון 0:2 של בית"ר ירושלים על הפועל רעננה. אז נכון שלפני השער הוא סידר לעצמו מצב נוח יותר עם היד, אבל לשבור בצורת כיבושים בת 8 חודשים בכל המסגרות זה גם משהו משמח. ולא שהחלוץ שוכח מה עבר עליו. 

"מכבי חיפה זה פרק שדברים לא התחברו לי. הם נתנו לי צ'אנסים וזה מועדון גדול, אני שמח שהייתי שם", אמר איתי שכטר לאחר המשחק. "יש דברים בכדורגל שקשה להסביר אותם. לא התחברו לי הדברים שם, זה לא סוד. במכבי חיפה לא שיחקתי טוב. יש לי עוד הרבה מה לעבוד ולשפר, בעיקר את החדות".

"חזרתי לחייך", הודה החלוץ. "גול ובישול, אני מאוד מאושר, חיכית לזה הרבה זמן. אני רוצה להודות לאשתי היקרה ולילדיי. עברת תקופה קשה, לא שיחקתי כדורגל טוב, זה לא היה פשוט. אני מאוד שמח שהגעתי לבית"ר ירושלים. זה נכון שזה רק שלושה משחקים, אך קיבלו אותי פה באהבה גדולה ובחום מהרגע הראשון ואני עושה הכל על מנת להחזיר להם על המגרש". 

"לא ניסיתי לגעת ביד, רציתי לעצור את החזה. פגע לי חצי חצי וזה חלק מהמשחק", סיפר שכטר בחיוך. "פסלו לי גול חוקי בתחילת השנה כמה פעמים. הפעם זה הלך לטובתי ואני מאוד מאושר על הגול והנקודות. אני יודע שהגולים זה לא הדבר העיקרי, אני יודע לפרגן ולעזור לקבוצה. החברה פה עשו עבודה ענקית. ננוח ונתכונן למשחק הבא, הליגה מאוד ארוכה".

על המפגש מול מכבי חיפה אמר שכטר: "אני לא יודע אם אגיע במוטיבציית שיא. אני יודע שאני אגיע מאושר ושמח אני נהנה מכדורגל. הייתי במכבי חיפה, הדברים לא הסתדרו". על המפגש עם גילי ורמוט הוסיף: "סוגרים מעגל, זה סוג של מצ'-אפ. מאוד רציתי שהוא ישחק איתי, אבל שהטוב ביותר ינצח". 


שכטר, שבר בצורת (דני מרון)

לקראת סיום המשחק, בדקה ה-86, התפתח אירוע מכוער על הספסל של בית"ר. לאחר שסלובודן דראפיץ' כבר ויתר על הכנסתו של ארסניו ואלפורט, שכטר ביקש להתחלף והמאמן העלה מחדש את ההולנדי והכניס אותו. דובב גבאי זעם על ההחלטה, השתולל ובסיום עזב את האיצטדיון בנפרד מחבריו לקבוצה.

"אני שמח שניצחנו, לא רצינו שרעננה תצמק את הפער", המשיך מאמן בית"ר סלובודן דראפיץ'. "הראינו הרבה אופי. נגד מכבי ת"א יש מוטיבציה גדולה, כך שזה לא חוכמה. רעננה קבוצה נהדרת שנמצאת גבוה בטבלה בזכות ולא בחסד. זה לא פשוט כי זו כביכול לא קבוצה אטרקטיבית, אבל אני שמח שעשינו זאת. אנחנו רוצים לשחק כדורגל טוב, החבר'ה נותנים הכל. המטרה היא להתקדם. אם נוכל לדבר על מקום גבוה יותר, אז נעשה זאת".

על שכטר אמר המאמן: "בית"ר ירושלים זה מועדון שאוהבים לשחק בו. בגלל הקהל, האגודה והמסורת. הגיעו לכאן הרבה שחקנים שנפלו בקבוצות אחרות, ידענו שמה שלא מתאים לקבוצות הגדולות, אצלנו יכול לעבוד. לשכטר יש יכולת ואופי, הוא ילד נהדר. הוא טוב לחדר ההלבשה ומדובר בחתונה מאוד מוצלחת".

"היה משחק חפירות של שתי הקבוצות", ניתח מאמן רעננה חיים סילבס. "הגול בהתחלה הקל על בית"ר, היה להם יותר נוח להישאר מאחור. הגענו למצב או שניים ולא כבשנו. זה כל ההבדל, הם כבשו בהזדמנות הראשונה. רצינו לנצח, הפסדנו ועכשיו ממשיכים הלאה. אני חושב על כל משחק לגופו ולא על הפלייאוף העליון, את זה נבדוק במחזור ה-26".

"הפסדנו מול קבוצה שמתמודדת מולנו על אותו מקום", הוסיף סילבס. "אין לנו שום קושי מנטלי מול שום קבוצה. אנחנו עושים את המקסימום ואנחנו יכולים לנצח כל קבוצה. אנחנו מהווים יריב ראוי בכל משחק, וגם הפעם היה משחק מאוד שקול ורגעים קטנים הכריעו. נחפש את הנקודות במקום אחר".

על דיאן ראדוניץ', שנכנס במחצית, אמר סילבס: "הוא לא התאמן באופן סדיר בגלל בעיות רפואיות, לכן הוא לא פתח בהרכב. אני לא יודע אם זה כרוני, אני לא רופא". על המשחק בשבוע הבא הוסיף: "יהיה קשה מול הפועל ת"א, אבל אני יכול להבטיח שגם להם יהיה מאוד קשה".


בית"ר למעשה בפלייאוף העליון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי