דודו גורש צפוי לפתוח מול הפועל חיפה

גורש. צפוי לעמוד בין הקורות
גורש. צפוי לעמוד בין הקורות | צילום: ירון אלפי

השוער עבר סדרת טיפולים. הפועל ב"ש תשבור את הנאחס בסמי עופר?

(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע רוצים לרשום נקודת ציון חשובה ולשבור את שיא הניצחונות הרצופים של המועדון שעומד על חמש, במשחק מול הפועל חיפה (שבת ב-17:30, שידור ישיר בספורט1). עם זאת, עומד בפניה מחסום משמעותי נוסף. הדרומיים עדיין לא ניצחו באצטדיון העירוני בחיפה מאז נפתח בשנה שעברה.  

 

בקבוצה מודאגים ומטרדים ממצבו של דודו גורש שסובל מפציעה, אך השוער שעבר סדרת טיפולים בימים האחרונים וצפוי לעמוד בין הקורות. בכל מקרה, בקבוצה סומכים על השוער המחליף, רובי לבקוביץ', שיוכל למלא את מקומו במידת הצורך.

 

 

מאור מליקסון ימשיך להעדר, כאשר גם מתן אוחיון שסובל מבקע, נמצא בספק, אך קרוב לוודאי שגם הוא לא יחמיץ את המשחק. ויליאם סוארס שחזר להרכב במשחק הגביע, צפוי להמשיך על חשבונו של לואי טאהא.

 

המאמן המנטאלי של הקבוצה, איתן עזריה ביצע בשבוע האחרון שיחות פרטניות עם השחקנים במטרה לשמור על רמת המוטיבציה הגבוהה, מאחר שבמועדון לא מעוניינים לאבד את היתרון בפסגה.

 

הפועל חיפה: "לא באים להתבטל מול באר שבע"

 

הפועל חיפה מגיעה למשחק כשהיא נמצאת במרחק של שתי נקודות בלבד מעל הקו האדום ויודעים שהם חייבים להשיג נקודות מול יריבה עדיפה מהם.

 

בן מרגי. תרגל מערך של שלושה בלמים (עדי אבישי)

 

המאמן מאיר בן מרגי תרגל מערך של שלושה בלמים בתקווה להתמודד עם החוד של מובילת הטבלה. חלוץ הרכש שלומי ארבייטמן יערוך הופעת בכורה בהרכב נגד האקסית כאשר יפתח בחוד לצידו של זרקו קוראץ'. בעוד מהראן לאלה עבר לפני יומיים ניתוח תוספתן וייעדר בתקופה הקרובה.

 

"באר שבע קבוצה עדיפה, אבל לא נבוא כדי להתבטל, אנחנו חייבים את הנקודות" אמרו בכרמל. בקבוצה מצפים לקהל רב שיגיע למשחק מב"ש ויעשיר במעט את קופת המועדון.

 

הרכבים משוערים

 

הפועל חיפה: ניב אנטמן, דור מלול, אושרי רואש, ברונו פיניירו, טאדאס קיאנסקאס, חיים מגרלשווילי, יוסי דורה, דמיטרי באגה, חנן ממן, זרקו קוראץ, שלומי ארבייטמן

 

הפועל ב"ש: דודו גורש, מתן אוחיון, שיר צדק, וויליאם סוארס, אופיר דוידזדה, ג'ון אוגו, אובידיו חובאן, מאהרן ראדי, מאור בוזגלו, טוני נוואקמה ואליניב ברדה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי