"קבלת ההחלטות של ראיקוביץ' ברמה נמוכה"

ראיקוביץ'. בועט כדורים שבדרך ככל מגיעים ליריב או לחוץ
ראיקוביץ'. בועט כדורים שבדרך ככל מגיעים ליריב או לחוץ | צילום: ירון אלפי

פטר בוס תרגל את נושא החזרת הכדור לשוער. בן חיים החלוץ יפתח מול נתניה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנותיה למשחק הליגה ביום ראשון נגד מכבי נתניה שייערך באצטדיון המושבה בשל עונש רדיוס של המארחת.

 

המאמן פיטר בוס טוען כי למצבי ההבקעה הרבים אליהם מגיעות הקבוצות היריבות הם בשל משחק ההגנה הקבוצתי ולא של שחקני הקו האחורי בלבד. דיבורים לחוד ומעשים לחוד והצוות המקצועי מודע לחולשה המופגנת לאורך כל העונה כולל נגד קבוצות מהליגה הלאומית במשחקי הגביע שהגיעו למצבי כיבוש מביכים בהגנה הצהובה.

 

 

אחת מנקודות התורפה בקבוצה היא נושא החזרת הכדור על ידי שחקני ההגנה והקשרים לעבר השוער פרדראג ראיקוביץ'. מכבי ת"א היא הקבוצה שמחזירה הכי הרכה כדורים לאחור לבעיטות הרחקה של השוער.

 

הצהובים לא מתעלמים מיכולת המצוינת של ראיקוביץ' והשיפור בביטחון שהוא חש בין הקורות. במועדון בטוחים כי צומח ומתפתח בקריית שלום שוער ענק שאם לא יעבור לאירופה יהיה השוער מספר אחת בליגה הישראלית.

 

בוס. "צריך להידרש לסוגיה בהקדם האפשרי" (דני מרון)

 

גורם המקורב למכבי תל אביב: "נושא משחק הרגל של ראיקוביץ' הוא חלק גדול ממשחק ההגנה האיטי והלא מתואם של הקבוצה. כשהכדור נמסר אליו לאחור נושא קבלת ההחלטות שלו הוא ברמה נמוכה. רואים שהוא לא יודע אם לעצור את הכדור, למסור אותו או סתם להרחיק בבעיטת פוטבול שבדרך כלל מגיעה ליריב או לקו החוץ".

 

"יש נקודת תורפה מאוד ברורה שיוצרת חוסר רוגע אצל כל שחקני ההגנה ומשחק ההגנה בפרט. הקהל רואה שכל כדור שהולך לאחור נבעט לחוץ או מועבר לשחקן הלא נכון, שלא לדבר על איבודי הכדור ליריבים בתוך הרחבה. הנושא צריך להיות תחת אחריותו של מאמן השוערים שורה אובארוב ופיטר בוס בהקדם האפשרי".

 

איגיבור. שולח כדורים מסוכנים לשוער (דני מרון)

 

כבר באימונים רואים כי השחקנים משתדלים להחזיר פחות כדורים לאחור והדרישה של הצוות המקצועי מובנת אבל קשה לביצוע בשל הרגלים ישנים. עיקר הדברים קשורים לנוסא איגיבור אשר ממחצית המגרש של היריב שולח בשל לחץ כדורים מסוכנים לשוער.

 

ההכנות למשחק כוללות תרגול נגד מערך הגנתי צפוף כמו שהציבה הדרבי הפועל תל אביב. עומרי בן הרוש ייעדר בשל כרטיסים צהובים כשטל בן חיים הבלם, שלומי אזולאי והחלוץ הפורטוגלי אורלנדו סה פצועים ולא מתוכננים לשחק. להרכב ולמרכז ההגנה ישוב לאחר עונש כרטיסים צהובים הבלם קרלוס גרסיה. נראה כי החלוץ טל בן חיים יעלה בהרכב על חשבונו של עדן בן בסט. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי