פ"ת רוצה ניצחון: "מגיע לנו להגיע לפלייאוף"

בן שמעון. יבצע ארבעה שינויים בהרכב
בן שמעון. יבצע ארבעה שינויים בהרכב | צילום: אסף קליגר

בן שמעון יחזור למערך של שלושה בלמים. בעכו מרוצים משחקני הרכש

(גודל טקסט)

לאחר חמישה הפסדי ליגה רצופים, במכבי פתח תקווה רוצים לחזור לנצח ובעיקר להחזיר לעצמם את המקום בפלייאוף העליון, כשיארחו את הפועל עכו באצטדיון המושבה (20:00).

 

בסיבוב הקודם עכו ניצחה 0:1 כשלאחריו יצאה הקבוצה של רן בן שמעון מרצף ההפסדים. "גם בסיבוב קודם היה לנו רצף וידענו להתאושש", אמרו בקבוצה. "מגיע לנו להיות בפלייאוף העליון, יש לנו עכשיו שני משחקי בית חשובים שנצטרך להוציא בהם שני ניצחונות".

 

 

עומר דנינו, שהתעלף ביום רביעי, צפוי לעמוד לרשותו של בן שמעון. עידן שמש, עדיין לא מתאמן עם יתר השחקן וייעדר, כמוהו גם איטור מונרוי המוצהב. גם לירן רוטמן (בריתוק צבאי) וג'ו מונונגה (מחלה) לא צפויים להירשם בסגל. גיא מלמד, שחזר רק השבוע לאימונים מלאים, יפתח על הספסל.

 

המאמן צפוי לבצע לא פחות מארבע שינויים בהרכב הפותח כאשר לפי המסתמן, שיטת שלושת הבלמים תחזור כשאליסון דוס-סנטוס ישוב להרכב על חשבונו של מונרוי. דודי טוויטו ודור אלו, שלא שיחקו בשבוע שעבר, יחליפו את נאור פסר וחגי גולדנברג. מוחמד כליבאת יפנה את מקומו לדור חוגי.

 

דנינו. יעמוד לרשותו של בן שמעון (עדי אבישי)

 

הפועל עכו מרוצים משחקני הרכש

 

שחקניו של ירון הוכנבוים מגיעים מעודדים לאחר הניצחון הביתי 0:1 על קרית שמונה וההרגשה כי היא התחזקה בחלון ההעברות בחלק ההתקפי.

 

בעכו יודעים כי המשחק מול פ"ת לא יהיה קל, אך לא רוצים שההתאוששות של המלאבסים תהיה על חשבונם: "המטרה היא לאגור נקודות ולעשות את הקפיצה המיוחלת מעל לקו האדום. יש שיפור בחלק ההתקפי ואנחנו מאמינים שבסופו של דבר נעמוד במטרה שלנו", אמר בכיר מהצוות המקצועי.

 

הוכנבוים. רוצה לעלות מעל הקו האדום (ערן לוף)

 

לרשותו של הוכנבוים יעמוד סגל כמעט מלא לאחר חזרתו עוביידה חטאב מהעונש ההרחקה, אך הוא צפוי לפתוח על הספסל. במקביל סמואל גילמור ולנרי קאהינדא נמצאים בספק למשחק.

 

הרכב משוערים

 

מכבי פ"ת: איתמר ניצן (צחי גיגי), דור אלו, קסאביא תומא, עומר דנינו, אליסון דוס-סנטוס, דודי טויטו, גידי קאניוק, יובל יעקובוביץ', רועי גורדנה, ראדה פריצה ודור חוגי.

 

הפועל עכו: דני עמוס, אחמד קסום, משה מישאלוף, בוריס קופיטוביץ', שמולק מלול, יניב בריק, בירנסלאב יובאנוביץ', גיא דיין, גיילן סייס, עוז פרץ, אליאור סיידר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי