ק"ש: חסארמה לא תלוי בתוצאה מול כפ"ס

בטוח
בטוח | צילום: דני מרון

במועדון מגיבים לפרסומים ומבהירים כי המאמן לא יפוטר גם אם יפסיד בשבת

(גודל טקסט)

עתידו הרחוק של סלאח חסארמה בקריית שמונה לא ברור. אחרי שנים מוצלחות במיוחד, הקבוצה מדשדשת כעת במקום השמיני ובסיכון ממשי לא להגיע לפלייאוף העליון, לראשונה מזה זמן רב, מה שמעלה ספקות באשר להמשך דרכו של המאמן. אך במועדון נחושים כי בטווח הקרוב לפחות, הוא בטוח.

 

"מצאנו לנכון להבהיר כי לתוצאת משחק הליגה מול הפועל כפר סבא (שבת) אין ולא תהיינה כל השלכה בנוגע לעתידו של סלאח חסארמה", הודיעו היום רשמית מהמועדון, על רקע הדיווחים השונים.

 

 

כזכור, כבר פרסמנו באתר ספורט1 כי חסארמה לא ימשיך בשנה הבאה בקבוצה, וכי הבעלים איזי שרצקי אף שוקל לפנות לחיים סילבס, שמצליח מאוד עם הפועל רעננה.

 

מימר רוצה לחזור למסלול

 

אחרי רצף מצוין מאז מונה שרון מימר למאמן, הפועל כפר סבא נעצרה לאחרונה ובשלושת המשחקים האחרונים (2 בליגה ואחד בגביע) צברה נקודה אחת בלבד, והיא רחוקה רק 4 נקודות מהקו האדום.

 

הפסד מול קריית שמונה יכול לסבך את הקבוצה במאבקי הירידה אם תשוב מהצפון ללא נקודות. למימר ישנה גם בעיית פציעות. אוהד כהן, טל בנש אורי שטרית, יאניס פאפאדופולוס וככל הנראה את החלוץ דודו ביטון לא לחלוטין כשירים ועשויים להיעדר.

 

ההרכב המשוער: בן רהב, בן כוואז, דינו שקוורץ, עמיר נוסבאום, חן דילמוני, רז כהן, אלירן סימון, הוגו לופס, עומר פדידה, מאוויס צ'יבוטה, רן יצחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי