ק"ש בצרות אחרי 2:0 לכפ"ס, 1:2 לעכו בפ"ת

שחקני עכו חוגגים במושבה
שחקני עכו חוגגים במושבה | צילום: אריאל שלום

שרצקי רק 2 נקודות מהקו האדום. דיין וצמח סידרו ניצחון יקר מאוד להוכנבוים

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה לא הצליחה לעצור את המפולת וספגה הפסד ליגה שישי ברציפות, הפעם 2:1 להפועל לעכו. החבורה של ירון הוכנבוים רשמה ניצחון שני ברציפות ופתחה פער, באופן זמני בלבד, של שלוש נקודות מהפועל ת"א. אלא ששעה קלה אחר כך ניצחה הפועל ת"א את רעננה 1:2 והשוותה את מספר נקודותיה לזה של עכו.

 

רועי גורדנה וראדה פריצה, שני שחקני הרכש, ניסו להתחבר ליתר החברים במטרה לנצל את הפסדה של בני יהודה ולשוב לתמונת המקומות שמובילים לפלייאוף העליון. פריצה אף כבש שער בכורה, אך הדבר לא מנע את הניצחון מהחבורה הנחושה מהצפון. מנגד, גיא דיין כבש שער אדיר וחגג כהרגלו עם הכיפה.

 

לאחר ההפסד, מאות אוהדי מכבי פ"ת איבדו את הסבלנות וקראו למאמן רן בן שמעון להתפטר ושרו לעבר השחקנים "ביזיון, ביזיון".

 

מהלך המשחק:

 

דקה 16- מתפרצת של פתח תקווה הסתיימה בכדור רוחב שהגיע ליעקובוביץ שמ-10 מטרים אלכסונית , סובב לפינה הרחוקה. הכדור שרק ליד הקורה. דקה 22 – מתפרצת קטלנית של פתח תקווה במהלכה פריצה שלח את אלו באגף. אלו העביר רוחב מושלם לחוגי שמ-5 מטרים גלש לכדור ופיספס את המסגרת.

 

בדקה ה-39, עלו האורחים מעכו ליתרון 0:1. גיא דיין קיבל את הכדור מרחק 35 מטרים מהשער ושיחרר פצצה לפינה השמאלית של ניצן שלא זז. אחד משערי העונה. 

 

כמו אוויר לנשימה. שחקני הפועל עכו בחגיגות הניצחון (אריאל שלום)

דקה 55 -1-1: קרן למכבי פתח תקווה, גידי קאניוק הרים כדור לפינה הרחוקה, ראדה פריצה הסתנן ונגח מקרוב את שער הבכורה שלו.

 

דקה 56 – רק דקה עברה וכמעט עכו שוב מובילה. ערבובייה ברחבה הותירה את בריק הצעיר פנוי מ-5 מטרים. הקשר גילגל חלש וניצן הדף.

דקה 75, 1:2 לעכו: מתפרצת לעכו, סיילס עבר את ניצן ומזווית קשה פספס את המסגרת. הכדור הגיע לדור כוכב שהרים לרחבה, וציון צמח המחליף ירה מהאוויר לרשת.

 

הרכבים 

מכבי פתח תקווה: איתמר ניצן, דור אלו (גיא מלמד, 80), אליסון דוס סנטוס, עומר דנינו, קסאבייה תומא, דודי טוויטו, רועי גורדנה (מוחמד כליבאת, 72), גידי קאניוק, יובל יעקובוביץ' (חגי גולדנברג, 80), דור חוגי, ראדה פריצה.

 

הפועל עכו: דני עמוס, אחמד קסום, בוריס קופיטוביץ', משה מישאלוף, שמוליק מלול, ברניסלב יובאנוביץ', גיא דיין (ציון צמח, 62), יניב בריק, סמואל גילמור (דור כוכב, 50), דילן סייס, אליאור סיידר (עוביידה חטאב, 72).

  

הפועל קריית שמונה – הפועל כפר סבא 2:0

 

כשהשמועות סביב מעמדו של סלאח חסארמה הולכות וגוברות, המאמן יחד עם הפועל קריית שמונה אירחו את הפועל כפר סבא ונוצחו 2:0. כפ"ס שבה הביתה עם שלוש נקודות יקרות.

 

חסארמה קיבל את גיא חיימוב ששב לשער אחרי חודשיים בחוץ על חשבון מהדי זועבי. אחמד עאבד, ברונו קוניה ואופיר מזרחי לא הצליחו לסחוף את הקבוצה הצפונית לדרך חדשה ולהרגיע מעט את המערכת.

 

שרון מימר ושחקניו הגיעו למשחק אחרי שנעצרו מעט בשבועות האחרונים ולאחר ה-3:0 ברבע גמר הגביע למכבי תל אביב, אך היום שבו לנצח.

 

חסארמה מתוח על ספסל קריית שמונה (איתן הנסברגן)

 

מימר חסר במשחק את השוער אוהד כהן וכמוהו גם את המגנים טל בנש ואורי שטרית הפצועים. מי שפגש את האקסית הוא חן דילמוני שהגיע בחלון ההעברות לכפ"ס. דודו ביטון המתין על הספסל, נכנס וכבש את השני, כשמאוויס צ'יבוטה שכבש לפניו ורן יצחק, פתחו בחוד.

 

ומנגד, מימר על ספסל כפר סבא (איתן הנסברגן)

 

רן יצחק מכפ"ס מחמיץ ותופס את ראשו (איתן הנסברגן)

 

מהלך המשחק: 

 

דקה 77, 0:1 לכפ"ס. ריף מסיקה הכניס כדור עומק בין הבלמים ומאוויס צ'יבוטה כבש מול חיימוב. דקה 90+2, 0:2 לכפ"ס. דודו ביטון המחליף, פרץ באגף השמאלי, חדר לרחבה ובעט חזק לפינה השמאלית ופנימה.   

 

שוקרני מול פדידה (איתן הנסברגן)

                   

הרכבים

עירוני קריית שמונה: גיא חיימוב, עוז ראלי, לואיס גוטיירס, קאסיו פרננדס, דניאל בורחל, רועי שוקרני, עדן שמיר (נאור עבודי, 83), אופיר מזרחי, אחמד עאבד (רוקאס סטנולביצ'יוס, 68), אוסטין אמוטו, ברונו קוניה.

 

הפועל כפר סבא: בן רהב, בן כוואז, עמיר נוסבאום, דינו שקבורץ (לירן ז'אן, 12), חן דילמוני, רז כהן, ריף מסיקה, הוגו לופס, עומר פדידה, מאוויס צ'יבוטה (סהר בראון, 78), רן יצחק (דודו ביטון, 68).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי