בכר מתבלט: שהר או בראון בהרכב?

בראון. ברק בכר ישמור על השיטה?
בראון. ברק בכר ישמור על השיטה? | צילום: דני מרון

מאמן ב"ש שוקל לשנות את השיטה נגד בני יהודה. מאור מליקסון חוזר לסגל

(גודל טקסט)

חדשות טובות להפועל באר שבע, כאשר הקשר מאור מליקסון כמעט החלים מהפציעה ברגלו ויכלל מחר בסגל למשחק הביתי מול בני יהודה (שני, 20:55).

מליקסון, שעדיין לא כשיר במאת האחוזים, ישחק רק במידה שהמאמן ברק בכר יחשוב שאין מנוס מלשתפו, אך כל עוד הקבוצה תהיה ביתרון מבטיח אין כוונה לשתף את הקשר כדי שלא לסכנו להמשך. 

שינוי כפוי שבכר נאלץ לבצע במשחק, הוא הצבתו של מתן אוחיון בעמדת המגן במקומו של בן ביטון הפצוע. אוחיון עצמו סובל מפציעה בשירי הבטן ואינו כשיר במאת האחוזים, אך לברק בכר אין מגן אחר לפתוח איתו.

שאר ההרכב למשחק מול בני יהודה יהיה דומה לזה ששיחק במחזורים האחרונים, כאשר אליניב ברדה, מאור בוזגלו וטוני ווקאמה ימשיכו לאייש את חוד ההתקפה. 

אובידיו חובאן המוצהב ייעדר וטרם הוחלט מי יתפוס את מקומו ב-11, כאשר ההתלבטות היא האם לפתוח עם בן שהר לצד אליניב ברדה ולשחק בשיטה של 4-4-2 או שמא לשמור על שיטת ה-4-3-3 ולהעניק קרדיט לוובה בראון.

שהר וחובאן. החלוץ יפתח במקום הקשר המוצהב? (ערן לוף)

בבאר שבע מעידים על אווירה טובה מאוד בקבוצה, אך עם זאת מספר שחקנים טוענים שהלחץ גובר והעניין מורגש עד מאוד, בוודאי לאחר ניצחונה של מכבי ת"א אמש 1:2 על הפועל חיפה וצמצום הפער ל-2 נקודות בלבד עד השלמת המחזור.

שחקן בכיר בקבוצה סיפר כי השחקנים הוותיקים והמנוסים מצליחים להפחית את אפקט הלחץ ומאפשרים תפקוד טוב יותר. "אנחנו מנצחים ועושים עבודה טובה במגרש, אפילו שאנחנו לא מביסים את היריבות. חשוב מאוד שנמשיך בצורה הזו בפן המנטלי", אמר בהתייחסות להתרסות מכיוונו של מאמן מכבי ת"א פטר בוס, שכידוע אמר כי הלחץ נמצא על המוליכה שאינה רגילה למאבק על תארים.

הרכב משוער: דודו גורש, מתן אוחיון, וויליאם סוארס, שיר צדק, אופיר דוידזאדה, ג'ון אוגו, וובה בראון (בן שהר), מהראן ראדי, מאור בוזגלו, טוני ווקאמה, אליניב ברדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי