מכבי ת"א: בוס שוקל לפתוח עם סה ובן חיים

סה. צפוי לערוך בכורה בהרכב
סה. צפוי לערוך בכורה בהרכב | צילום: עדי אבישי

לקראת בני יהודה: בן בסט ואיגיבור עשויים לרדת לספסל. וגם: התלות בזהבי נמשכת

(גודל טקסט)

מאמן מכבי תל אביב פטר בוס והצוות המקצועי שלו ירדו אתמול לאצטדיון "טוטו טרנר" ועקבו אחר הפועל ב"ש ובני יהודה, מוליכת הטבלה ויריבתה הבאה של הצהובים (שבת, 19:15 בספורט1 וב-HD).
 

הצוות המקצועי מודע ליכולת הפושרת של הקבוצה בשבועות האחרונים ולקושי הרב להכריע משחקים, גם נגד קבוצות מהלאומית כפי שקרה בגביע המדינה.

 

 

שחקנים במכבי ת"א בשיחות פרטיות טוענים כי מלבד ביטול אימון השחרור בתום המשחקים וקיצור האימונים, אין דבר חדש שהצוות ההולנדי הביא איתו לקריית שלום לעומת קודמיו.

 

שחקן בקבוצה סיפר היום לספורט1: "משחק המעבר בין יוקאנוביץ' לפטר בוס נגד קריית שמונה בו ניצחנו 0:5 היה הטוב ביותר שלנו העונה. מאז הקבוצה מסיימת כל משחק במזל רב ללא הפסד, כשכול קבוצה מגיעה לחמישה מצבים של מאה אחוז מול ראיקוביץ'. רק השם שלנו מונע מקבוצות לתקוף ולכבוש שערים קלים".

 

פטר בוס. לא הצליח לחדש (מני בן ארי)

 

גורם המקורב למכבי תל אביב הוסיף: "בוס נותן לשחקנים שנחלשו מאוד בשבועות האחרונים את חולצת ההרכב הראשון, כמו נוסא איגיבור ועדן בן בסט. לא יכול להיות שלא מורגשת שיטה וכיוון על המגרש ושכולם ממתינים לפעולה המוצלחת של ערן זהבי שישנה את המשחק. כולם האמינו שהוא יוריד את התלות בזהבי, אך הוא לא מצליח להביא כל שינוי".

 

השינוי הגדול שצפוי לעשות בוס בשבת מול בני יהודה, יהיה הצבתו של החלוץ הפורטוגלי אורלנדו סה לראשונה בהרכב, ברביעייה התקפית שתכלול את ערן זהבי, דור מיכה וטל בן חיים שישוב ל-11. השניים שיאבדו את מקומם הם עדן בן בסט ואחד מבין הקשרים נוסא איגיבור וגל אלברמן.

 

סה ובן חיים. במשחק הבא יזכו לפתוח? (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי