סוכנו של אוגו: הוא לא מחפש לעזוב את הפועל באר שבע

אוגו. לא ממהר לעזוב
אוגו. לא ממהר לעזוב | צילום: דני מרון

חוטאן אחמדי, שמונה לנציגו של הניגרי: "הוא לא יעבור לקבוצה אחרת בארץ"

(גודל טקסט)

ג'ון אוגו קשרה הניגרי בן ה-27 הוא הכוכבים של מוליכת הטבלה. באחרונה מינה את סוכן השחקנים חוטאן אחמדי העובד באנגליה כסוכנו החדש. למרות התעניינות של ווסט ברומיץ' ושל קבוצות נוספות באירופה, ייתכן ולא כל כך מהר יעזוב אוגו.

 

"לא יכול להבטיח שום דבר סופי, אבל יש לו עוד שנתיים בבאר שבע וטוב לו מאוד בקבוצה. לפני שבועיים נפגשתי איתו בתל אביב והייתי צריך לדאוג לו לסעיפים נוחים יותר בחוזה כמו ביטוח לאומי או דברים כאלה, אבל הוא לא מחפש לעזוב. הוא שחקן גדול, אבל אחד שלא משוגע על מכוניות וכסף. יותר חשוב לו שהוא נהנה בקבוצה שלו".

 

 

אחמדי התייחס כמובן גם להתעניינות ממועדונים באירופה ובהם הבאגיס: "שמעתי על זה. יש לי קשרים טובים בווסט ברומיץ', אבל כרגע אני לא טורח אפילו ליידע אותם שאוגו רוצה לעזוב. לא אשקר שאם תגיע לו פתאום הצעה מקבוצה גדולה, הוא לא יעזוב, אבל הליגה הישראלית טובה ואני מתכוון להביא אליכם עוד שחקנים".

 

 

Nigeria international (@ogujohnugo) & Hapoel Beer Sheva star John Ogu has signed with Brown Ideye agents. pic.twitter.com/jr71JvxkV0

— Raphael Gellar (@Raphael_Gellar) February 17, 2016

 

בבאר שבע לא מתכוונים כמובן לוותר על הקשר וייכתן ואף ישדרגו את חוזהו: "ברור שנצטרך לדאוג לו כשיהיה בגיל 29 לחוזה הכי טוב של חייו, אבל הוא מחזיק בחוזה לעוד שנתיים. כרגע נראה לי אחרי הניצחון של באר שבע שהם יזכו באליפות ואם הוא ישחק במוקדמות ליגת האלופות זו תהיה הפעם הראשונה שלו כך שעבורו זו חוויה שהוא רוצה לעבור".

 


אוגו חוגג. טוב לו בנגב (ערן לוף)

 

על האפשרות שיעבור למכבי תל אביב אמר: "לא שמעתי על דבר כזה ואני יכול להבטיח שהוא לא יעבור לשחק בקבוצה אחרת בישראל".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי