אלברמן: "אנחנו לא בונים על היריבות שינצחו את ב"ש"

סיכומים עושים בסוף. אלברמן
סיכומים עושים בסוף. אלברמן | צילום: Gettyimages

קשר מכבי ת"א לאתר הרשמי: "לא יודע אם הייתי יכול לרוץ מרתון שלם"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב לא מפסיקה לנצח, אבל לצערה הרב היא לא מצליחה לצמצם את הפער בצמרת ממוליכת הליגה הפועל באר שבע, שמנצחת גם היא.

 

במובן מסוים המאבק בין השתיים דומה למרוץ מרתון. אולי כדי להעניק השראה לשחקנים שלא יתייאשו, וכחלק מקמפיין שיווקי, הגיעו מספר שחקני הקבוצה לכיכר רבין והתארחו במתחם מרתון תל אביב, שיתקיים ביום שישי.

 

 

"אני אישית אף פעם לא ניסיתי מרתון אז אני לא יודע אם הייתי מצליח", סיפר בחיוך קשר הקבוצה, גל אלברמן. "אני מניח שזה סוג אחרי של קושי. מרתון הוא ריצה מונוטונית וכדורגל זה יותר דינמי כך שאי אפשר להשוות. אנחנו עושים אימוני אתלטיקה ויש טכנולוגיה שעושה גם עבורנו וגם עבור הרצים שירות טוב".

 

הצהובים נערכים למתרון (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

 

"המספרים של הרצים רק הולכים וגדלים וזה מדהים", התייחס הקשר למרוץ. "קרוב ל-40 רצים יקחו חלק במרוצים וזה יפה לראות איך זה מגיע לכל פלחי הקהילה. זה כבוד לאדידס ולעיר תל אביב".

 

לסיום הקשר דיבר גם על המאבק המתיש בצמרת עם היריבה מבירת הנגב: "הפער הוא חמש נקודות ואנחנו לא חוששים ממנו. אנחנו גם לא בונים על היריבות שיעשו עבורנו את העבודה. יש עוד שני מפגשים ישירים ועוד הרבה נקודות בקופה. בלי קשר למה שיהיה בסוף, עוד מוקדם מאוד לעשות סיכומים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי