פינטילי: "לא התאים לי להישאר בהפועל ת"א"

פינטילי. לא חשב פעמיים כשהגיעה הצעה
פינטילי. לא חשב פעמיים כשהגיעה הצעה | צילום: דני מרון

הקשר שעזב לסטיאווה: "לא היה רצון לזכות בתארים". מחירי הכרטיסים הוזלו

(גודל טקסט)

מיחאי פינטילי הרומני, הקשר שעבר לסטיאווה בוקרשט בחלון ההעברות של ינואר, התייחס לראשונה לסיבות שהובילו לעזיבתו את הפועל ת"א בראיון שהעניק לאתר "אקטיב3 רומניה".

פינטילי, שענד את סרט הקפטן בשורות האדומים, עקץ את מועדונו הקודם: "בהפועל תל אביב לא הייתה קבוצה עם שאיפות לסיים במקום גבוה, בטח שלא היה רצון לזכות בתארים".

"הפועל תל אביב בנתה את העונה כנראה עם מחשבה לטווח ארוך, הרבה שחקנים צעירים שולבו במטרה שבעתיד הקבוצה תהיה בנויה עליהם ולי זה לא התאים", המשיך פינטילי לספר כיצד הייתה חצי העונה שלו בחודורוב. "ברגע שקיבלתי מהסוכנת שלי אנה מריה פרודאן לעזוב לסטיאווה, לא חשבתי פעמיים".

 

הפועל תל אביב הפחיתה משמעותית את מחירי הכרטיסים

 

הפועל תל אביב הצליחה בזכות התיקו שחילצה בדרבי (1:1) לשוב אל מעל לקו האדום, אבל במועדון לא נחים על זרי הדפנה ומעניקים חשיבות גדולה למשחקי הבית הבאים והאחרונים עד סיום העונה הסדירה, מול רעננה בשבת הקרובה ובעוד שלושה שבועות מול הפועל עכו.

אוהדי הפועל ת"א בדרבי. יהנו מהוזלה (עדי אבישי)

הנהלת האדומים החליטה להוריד את מחירי הכרטיסים ולצאת גם במבצע משולב למנויים תחת הכותרת "דוחפים את הפועל, מייצרים מומנטום אדום".

במסגרת המבצע, כרטיס לשער 8 למשחקים הללו יעלה 10 שקלים בלבד לנשים ולילדים ו-50 שקלים בלבד לכרטיס מבוגר. בנוסף, מנויי שערים 13 ו-2 יוכלו לרכוש שני כרטיסים כל אחד לצמד המשחקים הבאים במחיר מוזל של 60 שקלים בלבד.

קשר הקבוצה שגיב יחזקאל קרא לאוהדים להגיע ולתמוך: "הדחיפה של האוהדים שלנו מהיציעים היא אחד היתרונות הגדולים שיש לנו על היריבות. כל משחק העונה הוא קריטי עבורנו ואנחנו חייבים להמשיך את המומנטום החיובי שנוצר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי