אהרון שוינפלד צפוי לקבל זימון לנבחרת ישראל

שוינפלד. התאקלמות מהירה
שוינפלד. התאקלמות מהירה | צילום: עדי אבישי

החלוץ נמצא בתכניות לקראת קרואטיה. תורג'מן: "חיפה? מתעסק בצרות שלנו"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב השיגה אמש (שבת) ניצחון חשוב כשגברה 1:2 על הפועל רעננה. האדומים ניצחו בבית אחרי למעלה מסיבוב ונשארו מעל לקו האדום. אהרון שוינפלד שכבש את שערו השני באדום נשמע רגוע לאחר הניצחון ואמר: "הגעתי כדי לעשות את העבודה שמצפים ממני בקבוצה, נלחמנו במשך 90 דקות, כל השחקנים עשו עבודה טובה".

 

האדומים בטוחים כי החלוץ בדרך לנבחרת ישראל. שוינפלד סיים את תהליך האזרוח שלו בחודש בו שהה במכבי נתניה. הצוות המקצועי שיעמוד בראש המשלחת לקרואטיה, אלון חזן ויוסי אבוקסיס כבר סימנו אותו כאחד שכמעט בוודאות יהיה בסגל הנבחרת, זאת למרות שיש למעלה מחודש ימים עד למשחק הידידות.

 

 

שוינפלד התייחס ללחץ שהפעילה קבוצתו: "תקפנו גבוה במיוחד בחלק המגרש של רעננה וכך נוצרו לנו יותר הזדמנויות לכבוש. עבדנו במהלך השבוע על עוד אופציות בהתקפה, כל השחקנים בקבוצה תורמים בין אם כשחקני הרכב ובין אם כמחליפים". החלוץ הרגיש לאחר המשחק כאבים חדים בשרירי התאומים והבוקר צפוי לעבור סדרת בדיקות כדי לאבחן את הכאבים ולפסול קרע משמעותי בשריר.

 

בהפועל מאמינים כי בעזרת הרכש המאסיבי שנעשה בינואר וכבר התחיל לפרוע את השטרות, הקבוצה תיחלץ מהגרעין השורד של הליגה תוך שלושה שבועות ותצבור נקודות כדי להתחיל את הפלייאוף התחתון עם מספיק נקודות כדי לא להיגרר שוב אל אזור הקו האדום.

 

גוטמן חוגג. "בחדר ההלבשה כולם הטריפו אחד את השני" (עדי אבישי)

 

נמניה ניקוליץ שהפגין יכולת בינונית בדרבי בשבוע שעבר, היה אתמול מהמצטיינים במגרש, מה שהחדיר מעט אופטימיות לגבי עתידו בקבוצה.

 

אלון תורג'מן שכבש ובישל היה מחוייך לאחר המשחק: "אני שמח על השער והבישול שלי. יש לנו עדיין דרך ארוכה וצריך להמשיך בה".

 


תורג'מן במאבק. שער ובישול (עדי אבישי)

 

לגבי השינוי ביכולת בהשוואה לדרבי: "שחקנים הבינו את המצב של הפועל, באו מרוכזים וידעו מה כל אחד צריך לעשות על המגרש. ראיתי שחור בעיניים כשירדנו למחצית בפיגור מכיוון שהשער שספגנו לא היה קשור למציאות, אך בחדר ההלבשה כולם הטריפו אחד את השני".

 

לגבי המפגש מול האקסית מכבי חיפה במחזור הבא: "אני לא מתעסק במכבי חיפה, יש לנו את הצרות שלנו. צריכים להגיע למשחק כדי לקחת את הנקודות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי