רק שבר באף לקנדיל, לא צפוי להחמיץ את כפ"ס

קנדיל. מודה לכל האוהדים על התמיכה
קנדיל. מודה לכל האוהדים על התמיכה |

שוער סכנין לא סובל מפציעה קשה. תמבי: "ההחמצה? קצת צחקנו על זה"

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון על בני יהודה, בבני סכנין, שנלחמה בתחתית לפני חודשיים ונפרדה ממאמנה אלי כהן, מתחילה לפנטז על הפלייאוף העליון. הקבוצה של יוסי אבוקסיס נמצאת במקום השביעי עם 29 נקודות, במרחק נקודה מהמקום השישי, כשנותרו שלושה מחזורים לסיום הסיבוב השני.

 

למרות הניצחון, בקבוצה חששו כי השוער מחמוד קנדיל סובל מזעזוע מוח, אך לאחר בדיקה בבית החולים הסתבר שהוא סובל משבר באפו והוא קיבל טיפול במקום. הוא לא צפוי להחמיץ את המשחק מול הפועל כפר סבא. אוהדי הקבוצה ביקשו לאחל לו החלמה מהירה ברשתות החברתיות ובהודעות טקסט. "אני מודה לכל האוהדים על התמיכה והדאגה, זה מחמם לי את הלב", אמר השוער לספורט1.

 

 

מי שהתחיל לקבל את הקרידט מאז הגעתו של אבוקסיס היה סגס תמבי שהודה למאמן על האמונה: "מהרגע שאבוקסיס הגיע הבנתי כמה שהוא מאמין בי, חיכיתי להזדמנות שלי וקיבלתי אותה וחובת ההוכחה היא עליי" סיפר הקשר לספורט1.

 

תמבי. קצת הומור עצמי (אסף קליגר)

 

"הטבלה מאוד צפופה, כל ניצחון מקפיץ אותך למעלה וכול הפסד מוריד אותך" המשיך סגס. "אני מקווה שנמשיך את התקופה הטובה שאנחנו נמצאים בה. מבחינתנו, מעכשיו כל משחק הוא בחשיבות עליונה".

 

את ההחמצה של תמבי מול שער ריק, למרות שהיה בנבדל, דווקא קיבלו בהומור בסכנין: "זה קורה, גם השחקנים הכי גדולים בעולם מחמיצים ממצבים כאלה, אז גם לי זה יכול לקרות. צחקנו על זה קצת וזהו נגמר, חושבים על השבת הקרובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי