איתי שכטר: חזר לי הביטחון, אני גאה להיות בבית"ר

שכטר מרגיש בבית עם כחילה
שכטר מרגיש בבית עם כחילה | צילום: ערן לוף

החלוץ המאושר חגג על האקסית: "תודה למי שהאמין בי. אתן כאן הכל"

(גודל טקסט)

כן רדיוס, לא רדיוס, בית"ר ירושלים המשיכה הערב (שני) בעונה הנהדרת שלה. הצהובים שחורים דרסו 0:3 את מכבי חיפה במושבה.

 

הקהל העניק תמיכה אדירה למרות האיומים לבלגאן, המשחק עבר בשקט יחסי וטביב ודראפיץ' יכולים לחייך. איתי שכטר, ניקיטה רוקביציה ודן איינבינדר הרחיקו את בית"ר 10 נקודות מהפועל רעננה הרביעית והדרך לאירופה נראית סלולה.

 

 

המאמן סלובודאן דראפיץ' אמר: "מחצית שניה טובה שלנו. הגדלנו את ההפרש ל-10 הפרש מהמקום הרביעי וזו היתה מהמטרה. כמה שיותר אנחנו צוברים נקודות, ככה גם בהביטחון".

 

איך זה לקבל – 3 ?! 

— אורן חזן (@oren_haz) February 15, 2016

 

אותנו לא ירתיעו לא רדיוס, לא סינוס ולא קוסינוס…
יאללה בית"ררררררררר pic.twitter.com/05WVD1WQAV

— אורן חזן (@oren_haz) February 15, 2016

 

על שחקני הרכש שפורחים אצלו הוסיף: "ידענו מראש שאלו שחקנים טובים, זו קבוצה שיודעת לקבל שחקנים חדשים. הם רק צריכים ביטחון".

 


דראפיץ' משתתף בחגיגה (עידן סלם)

 

"יכול להיות שאם היינו בפורמה זה היה הפוך עכשיו. יש כאן שחקנים גברים שיודעים לכבד אחד את השני ולכבד את המועדון", העיד דראפיץ' שהוסיף: "גאה לאמן אותם".

 

"חזר לי הביטחון, חזר לי החיוך ואני מאוד מאושר בבית"ר ירושלים. אני רוצה שוב להודות לכל מי שהאמין בי. אני חוזר לעצמי, מרגיש טוב באימונים ובמשחקים. אולי זו קלישאה, אבל בלי החברים שלי שרצים כמו מטורפים אחד בשביל השני, כל זה לא היה קורה. חבורה של גברים. שמאפשרת לי לקחת אוויר. אני גאה לשחק בבית"ר ירושלים", העיד איתי שכטר, אחד ממצטייני המשחק.

 

החלוץ שפורח מחדש בבירה אמר: "היה חשוב לי לשמור על הכושר הטוב. רציתי להיראות טוב גם הפעם ואני שמח שזכיתי להבקיע ושאני דומיננטי במשחק. לא נכנס לעניינים של מכבי חיפה, יש להם התקפה מצוינת. בית"ר ירושלים הייתה עדיפה. אני לא יודע אם ויתרו עליי במכבי חיפה, אבל אני שמח להחזיר לאנשים של בית"ר ירושלים על האמון שהם נתנו בי ואני אתן להם את הכל".

 


רוקביציה בטירוף, החברים מצטרפים (עידן סלם)

 

לגבי השאיפות להיכלל בסגל הנבחרת הוסיף: "אחד החלומות שלי זה לחזור לסגל הנבחרת. אמשיך לעבוד קשה ולהיראות טוב ואני בטוח שמי שצריך יזמין אותי. אני בכושר טוב ומקומי בנבחרת".

 

חבר הכנסת אורן חזר צייץ בסיום המשחק: אותנו לא ירתיעו. לא רדיוס, לא סינוס ולא קוסינוס. איך זה לקבל 3? יאללה בית"ר".

 


גם במושבה אפשר לחגוג, לא? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי