לפצח בונקר: מכבי ת"א נערכת למגננה מצד סכנין

שניהם צפויים לפתוח
שניהם צפויים לפתוח | צילום: דני מרון

מיכה ובן חיים הונחו להשתתף במשחק ההגנה. איגיבור ובן הרוש ייעדרו

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תפתח ביום שבת (16:45, שידור ישיר בספורט1 וב-HD) באצטדיון בלומפילד את הפלייאוף העליון, כשתארח את בני סכנין החמישית בטבלה. שחקני האלופה דרוכים ובשיחות בינם לבין עצמם הם מדגישים את העובדה כי עליהם להתמקד ולהתרכז במשחק עצמו ולא לחשוב על משחקה של הפועל באר שבע נגד הפועל רעננה שיערך בבירת הנגב מיד בתום המשחק.

 

הצוות המקצועי תרגל מערך מסודר, הכנה למשחק של נציגת המגזר שצפוי להיות הגנתי, בדומה למערב שהעמיד המאמן יוסי אבוקסיס במשחק האחרון נגד הפועל באר שבע. המאמן פטר בוס אף התבטא במהלך השבוע כי  סכנין "משחקת עם 11 שחקנים מאחורי הכדור". שחקנים בקבוצה אמרו בשיחות פנימיות כי הם מצפים להתמודד עם מערך דומה לזה שהציב אלי גוטמן בדרבי נגד הפועל תל אביב.

 

 

בוס התכונן באימונים למשחק נגד מערך של שלושה בלמים שמשחקים לפני השוער מוחמד קנדיל. במקביל, השחקנים ההתקפיים, במיוחד דור מיכה וטל בן חיים, הונחו להשתתף במאמץ ההגנתי כאשר הקבוצה של אבוקסיס תצא להתקפות המתפרצות שלה בראשותם של פיראס מוגרבי ויובל אבידור.

 

מכבי ת"א מתכוננת למפגן הגנתי מצד סכנין כמו שהיה נגד ב"ש (דני מרון)

 

"מבחינת החשיבות של המשחק הוא דומה למשחק נגד הפועל באר שבע כי הוא מקנה 3 נקודות", אמר שחקן בקבוצה. "נעשה הכול כדי שלא להגיע במחזור הבא לאצטדיון טוטו טרנר עם פיגור גדול יותר ממה שיש עכשיו".

 

נוסא איגיבור ועומרי בן הרוש פצועים ולא יעמדו לרשותו של המאמן. הבלם טל בן חיים אמור להיות פעם נוספת על ספסל המחליפים כשהחלוץ טל בן חיים שלא ישחק במחזור הבא נגד הפועל באר שבע צפוי לקבל את חולצת ההרכב.

 

צפוי לפתוח ולעזור להגנה. בן חיים (דני מרון)

 

הרכב משוער

פדראג ראיקוביץ'; אלי דסה, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, אבי ריקן; גל אלברמן, האריס מדוניאנין, דור מיכה, ערן זהבי; טל בן חיים, אורלנדו סה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי