לה פמיליה: נקבל את קריאף בחיוב ולא נשרוק לו בוז

קריאף. איך יקבל אותו הקהל בטדי
קריאף. איך יקבל אותו הקהל בטדי | צילום: ערן לוף

קשר מכבי חיפה החלים ועשוי לשחק מחר מול בית"ר ירושלים בטדי

(גודל טקסט)

אופיר קריאף, קשר מכבי חיפה, החלים מפציעה ממושכת, יהיה בסגל למשחק ביום שני נגד בית"ר ירושלים ועשוי לשחק לראשונה נגד קבוצת נעוריו. קריאף שעזב את בית וגן בקיץ והיה קפטן קבוצת המנורה החמיץ את שני המשחקים הקודמים מול האקסית (0:2 ו-0:3 לבית"ר) בשל הרחקה ופציעה.

 

"נקבל את קריאף בצורה יפה ולא נשרוק לו בוז", הבטיחו בארגון "לה פמיליה" שהקשר היה מאוד מקורב אליו בעבר כששיחק בבית"ר, "תמיד נתייחס אל אופיר באופן חיובי". בניגוד לקריאף התקבלו אלי דסה ושלומי אזולאי, שגם הם עזבו בקיץ, בשריקות בוז צורמות כששיחקו בטדי במדי מכבי תל אביב. 

 

בתום האימון המסכם אמור המאמן רוני לוי להחליט על המערך בו יפתח מחר בטדי. הצוות המקצועי שוקל האם לפתוח באותו הרכב שניצח במחזור הקודם בדרבי את הפועל חיפה 2:3,  או להציב במרכז המגרש קשר אחורי נוסף (רומאריו פירס) על חשבון שחקן קדמי (כנראה גילי ורמוט).

 

 

לוי ישים דגש מיוחד על החוד של בית"ר. איתי שכטר יקבל את ליווי של נטע לביא וטאלב טוואטחה יפקח על ניקיטה רוקאביצה (11 שערים העונה). מעל 3,000 אוהדים ירוקים צפויים ללוות את הקבוצה במשחק בירושלים.

 

חיפה תשלח השבוע שני מנכ"לים כדי לסגור את פרטי מחנה האימונים באוסטריה בקיץ. אסף בן דב, המנכ"ל המיועד, יתלווה לטיסה לאוסטריה לצד איתמר צ'יזיק, המנכ"ל היוצא. בכוונת צ'יזיק ובן  דב לסגור עבור מכבי חיפה גם שלושה או ארבעה משחקי אימון במסגרת המחנה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי