כפ"ס נערכת לפלייאוף. מימר: "רק רוצים לשרוד"

כהן. לא חושב על לתלות את הכפפות
כהן. לא חושב על לתלות את הכפפות | צילום: ערן לוף

הירוקים יארחו את הפועל ת"א (שבת, 19:15). אוהד כהן: "לא פורש, מרגיש כשיר"

(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא נערכת לפתיחת הפלייאוף התחתון ולמשחק נגד הפועל תל אביב (שבת, ישיר בספורט1HD החל מ-19:00). בקבוצה ינסו לשמור על המאזן נטול ההפסדים העונה מול האדומים.

 

לרשותו של המאמן שרון מימר יעמוד סגל שחקנים מלא למעט המגן אורי שטרית שסיים את העונה. להרכב אמור לשוב לאחר היעדרות ארוכה והחלמה מפציעה הבלם דינו שקוורץ.

 

 

השוער אוהד כהן בן ה-40 הבהיר לקראת המשחק כי אינו מתכוון לפרוש וימשיך בין הקורות: "אני לא פורש, אני כשיר פיזית ונפשית להמשיך לשחק".

 

"אני יודע לחזור לשחק אחרי משחקים כאלו, לא נפלתי בגלל הפסדים כאלה כל הקריירה", הוסיף הקפטן הוותיק לאחר התבוסה 5:0 למכבי תל אביב. המאמן שרון מימר ציין: "שכחנו את מהתבוסה למכבי תל אביב, באים לנצח. אני חושב רק על העונה הנוכחית ועל המשימה להשאיר אותה בליגה".

 

נכון לעכשיו כבר נמכרו מעל 3,300 כרטיסים והצפי הוא שהמגרש יהיה כמעט מלא. 1,600 כרטיסים הועברו לידי אוהדי הפועל תל אביב כאשר 1,000 כבר נרכשו על ידי האדומים.

 


"מתמקד בלהשאיר את הקבוצה בליגה" (דני מרון)

 

ההרכב המשוער: אוהד כהן, טל בנש, עמיר נוסבאום, דינו שקוורץ, חן דילמוני (סמי אליקים), אלירן סימון, בן כוואז, רז כהן, הוגו לופס , מאוויס צ'יבוטה, רן יצחק (דודו ביטון).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי