רוני לוי ימשיך בחיפה. בניון: "הרעב מתגבר"

| צילום: ערן לוף

המאמן ימשיך בחיפה אחרי שמועמדותו לנבחרת ירדה מהפרק. יוסיפוביץ' יפתח

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תמשיך את מאבקיה בפלייאוף העליון כשתתארח אצל הפועל רעננה (ראשון, ישיר בספורט1HD החל מ-20:15) במטרה להבטיח את המקום הרביעי שעשוי להקנות את הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית.

 

במקביל, נודע כי ועדת האיתור למאמן הנבחרת הבא בחנה אפשרות למנות לתפקיד את מאמן מכבי חיפה, רוני לוי אלא שהירוקים פסלו אפשרות זאת מתוך כוונה להמשיך עם לוי עונה נוספת במועדון. בכך צפויה לקבל סאגת המאמן בכרמל חותמת רשמית. הודעה תימסר בשבועות הקרובים, ייתכן ועוד לפני המשחק בחצי גמר הגביע נגד הפועל באר שבע.

 


ימשיך בכרמל. רוני לוי (דני מרון)

 

 

בחזרה למשחק מול רעננה. יוסי בניון, קפטן הירוקים, התייחס למפגש ואמר לאתר הרשמי: "המשחק מול רעננה חשוב לנו מאוד. רעננה קבוצה חזקה וטובה שהוכיחה את עצמה מול באר שבע במחזור הקודם. צפוי משחק לא פשוט, אבל לנו יש את המטרות שלנו ונעשה הכל לחזור עם 3 נקודות".

 

הקשר הוותיק דיבר על כושרו האישי, וכן על הזימון לנבחרת: "אני מרגיש מצוין ובכושר טוב. הרעב לכדורגל כל הזמן מתגבר אצלי, המשחק, ההתרגשות, הרצון לנצח הם בדיוק כמו בהתחלה. הנבחרת? זה כבוד גדול עבורי לייצג את המדינה. אני שמח ומאושר על הזימון".

במכבי חיפה התמקדו בעידוד השוער ולדימיר סטויקוביץ' הנמצא בתקופה חלשה מאז הניתוח שעבר בברכו. השוער הסרבי נראה טוב באימוני השבוע.

 


יוסיפוביץ'. יקבל קרדיט (ערן לוף)

 

המגן הימני אייל משומר מוצהב ולא ישחק וכאשר אוראל דגני פצוע, על התפקיד נאבקים אעיד חבשי ויובל יוספוביץ'. ייתכן והמגן הצעיר יזכה לעדיפות כשיש הקוראים לתת לו קרדיט גם על חשבון משומר.

 

במקומו של נטע לביא שהורחק נגד בית"ר ירושלים בכרטיס אדום מפוקפק ביותר אמור המאמן רוני לוי לבחור אופיר קריאף ללודוביק אוברניאק שעשוי לקבל הזדמנות נוספת להוכיח את עצמו. הקשר גילי ורמוט שלא שיחק נגד בית"ר ירושלים בשל מחלה שב לאימונים ועשוי לפתוח בהרכב. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי