המספרים: בצורת בעכו בשיא החורף

|

הנאחס של מכבי ת"א, בית"ר לא מנצחת כשדסה כובש ובצפון שכחו איך נראה גול

(גודל טקסט)

מאת: מערכת ספורט2       צילום: אסף קליגר

 

0 – למכבי תל אביב לא הולך עם זיו אדלר. כל שלושת ההפסדים של האלופה העונה נוהלו על ידי השופט! בכל המקרים היא ספגה בשתי המחציות.

 

 

1 – לראשונה מאז הגעתו של ג'ורדי קרויף למכבי ת"א, היא עומדת על רצף של שלושה משחקים בלי אף ניצחון.

 

2 – פעמיים בקריירה הגיע טל בנין להפועל חיפה באמצע העונה. בשתיהן משחק הבכורה שלו היה מול מכבי תל אביב – ושתיהן הוא ניצח 0:2.

 

בנין. שוב עשה את זה לצהובים (ערן לוף)

 

 

2:2 – התיקו באצטדיון בלומפילד אתמול בין הפועל ת"א למכבי חיפה היה הפעם השמינית בהיסטוריה ששתי הקבוצות נפרדות בתוצאה הזאת. שלוש פעמים זה קרה שהאדומים אירחו את המשחק.

 

3 – אלי דסה כבש נגד מכבי פתח תקווה את שערו השני העונה והשלישי בסה"כ בליגת העל. בכל המקרים זה היה שער יתרון והמשחק הסתיים ב-1:1. כך היה גם העונה בעכו במחזור השלישי ובעונת 2012/13 מול הפועל באר שבע.

 

4 – שלושה מתוך ארבעת השערים של יואכים מונונגה העונה היו נגד בית"ר ירושלים. 

 

10 – התיקו של בית"ר ירושלים היה השלישי העונה באצטדיון המושבה והעשירי בסך הכל – יותר מכל קבוצה אחרת בליגה. בשישה מהמשחקים היא כבשה את השער הראשון, רק נגד באר שבע, מכבי תל אביב והפועל תל אביב הצליחה למחוק פיגור ומשחק נוסף נגמר ללא שערים.

 

בית"ר חוגגת עם דסה. השוויון בדרך (עדי אבישי)

 

11 – הפועל עכו סוגרת כבר 555 דקות בלי להבקיע. המשחק באשדוד היה השישי ברציפות שלה ללא שער וה-11 בסך הכל העונה.

 

16 – הצמד של אלירן עטר נגד הפועל תל אביב היה הראשון שלו במדים הירוקים וה-16 בקריירה בליגת העל (4 בבני יהודה ו-11 במכבי תל אביב).

 

18 – הפנדל שהבקיע ערן לוי לרשת אוסטין אג'ידה היה ה-18 שנשרק במשחקיה העונה והחלוקה היא בדיוק חצי-חצי: 9 לזכותה, 9 לחובתה. ההבדל הוא שהיא כבשה רק 5 פעמים, בעוד יריבותיה החמיצו פנדל בודד.

 

81 – משחקי ליגה עברו מאז הפעם האחרונה שהפועל באר שבע ספגה רביעייה – וגם אז זה קרה באצטדיון בנתניה (4:1 להפועל תל אביב). 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי