לנקות את הלכלוך שהשאיר חיים רמון

|

טורק ממליץ להפועל ת"א להיפרד יפה מהבעלים היוצא ומדגיש את חשיבותו של ויצמן

(גודל טקסט)

מאת: רפעת ג'ימי טורק    צילומים: עדי אבישי

 

 

כל מי שחשובה לו הפועל תל אביב צריך להבין שהדרך עוד ארוכה עד לניקיון הכללי, שצריך להיעשות כדי שהמועדון יחזור להיות ראוי ומסודר בכדורגל הישראלי. וי אחד כבר נעשה, וכעת נשארו עוד כמה שצריך לסמן אותם ולנקות את אשר השאיר מאחוריו חיים רמון.

 

 

לחיים רמון יש תכונה עוד מהימים שלו בכנסת – להאשים את כל העולם בכישלון, ומה שבלט בזמן האחרון שהוא מאשים את כולם חוץ מאת עצמו. נכון שחיים רמון אוהב את הפועל תל אביב, אבל את עצמו הוא אוהב יותר – מה לעשות, עם קבלות כאלה אי אפשר להתווכח. ניהולית זהו כישלון גדול וכתוצאה מכך הקבוצה נפגעה אנושות.

 

גם הצד המקצועי הושפע מכל ההתנהלות האחרונה, כאשר מתחילת העונה בולטת הקטסטרופה המקצועית – קבוצה לא מאומנת, שבהרבה משחקים שיחקה ללא רוח לחימה. לפעמים לא הבנתי אפילו מה עושים שחקנים כאלה בהפועל תל אביב.

 

לא הייתי רוצה לפגוע בשחקנים, הם בסך הכל רצו לשחק בקבוצה גדולה, והתמזל מזלם שאחד כמו אייל ברקוביץ' הגיע לקבוצה של חיים רמון והביא הרבה שחקנים בינוניים ומטה במקום להביא שלושה או ארבעה שחקנים רציניים, שמתאימים לרמה המקובלת של הפועל תל אביב בכדי לעמוד בציפיות של הקהל האדום – שתמיד דורש ובצדק מהקבוצה שתהיה אטרקטיבית ותיתן הצגות. לפעמים אני רואה את הקבוצה מפסידה אבל משחקת יפה, זה קורה הרבה, והקהל האדום מריע ומעודד כאילו הקבוצה ניצחה באותו משחק.

 

 

 

 

חלק מהניהול הגרוע מתבטא בכספים שהושקעו לא נכון ובחוזים השערורייתיים שנחתמו עם שחקנים מסוימים, אבל הבעיה הגדולה היא בהלוואות מהבנקים והחובות הלא מוצדקים שנערמו על גבם של אלה שיבואו אחרי ההרס שהשאיר חיים רמון. הייתי מציע לאגודת מכבי להעניק לחיים רמון את תואר יקיר מכבי, כי את מה שקיבלו מחיים רמון מעולם לא קיבלו מאיש.

 

עוד נושא שלא מוסיף נקודות לחיים רמון הוא הבגידה במני ויצמן, האיש שתרם וגייס כסף יותר מכל אחד אחר עבור הפועל תל אביב. ואל לשכוח שרמון הבטיח לו שגילי ורמוט לא עובר למכבי תל אביב.

 

אני זוכר את מני עוד מהימים ששיחקתי, אוהד אמיתי, אדום מוצהר, אחד שלא רוצה להיות בפרונט אלא תמיד מאחורי הקלעים. הפרסום לא מעניין אותו, חשובה לו הצלחת הקבוצה ושזו תהיה במקום הראוי לה בצמרת.

 

מני מעולם לא רצה להיות בעלים או מעורב בניהול, וחבל שאדם כזה לא יעזור יותר להפועל, אם כך יהיה. כשהפועל ירדה לליגה הארצית ויורם אוברקוביץ' לקח את האחריות על הקבוצה, גם בתקופה ההיא מני ויצמן נתן את התרומה להפועל ותמיד תמך ועזר כשהקבוצה הייתה במצוקה. אני מוכן לטוס אליו לגרמניה כדי לשכנע אותו כחבר של עשרות שנים – איש כמוהו חייב להיות בסביבה האדומה.

 

זה הזמן של כל האדומים שרוצים בטובת הקבוצה לתת כתף לבארי בן זאב, היושב ראש שבתפקידו החדש בשיתוף עם עמותת האוהדים יעשו הכל למען הצלחת הפועל תל אביב. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי