זהבי: היו הרבה אמוציות באצטדיון, אז ככה חגגתי

זהבי והחברים. לא רוצה להשוות את היכולות שלנו לאלה של באר שבע
זהבי והחברים. לא רוצה להשוות את היכולות שלנו לאלה של באר שבע |

אבוקסיס, אחרי שהפסיד 1:0 למכבי: "לזהבי יש תשוקה שאין לאחרים"

(גודל טקסט)

אחרי 80 דקות מתוחות, ערן זהבי (כמובן) כבש את שערו ה-28 בליגה והעניק למכבי ת"א 0:1 קטן/ענק על בני סכנין בפתיחת הפלייאוף העליון. "אנחנו במאני טיים של העונה והגענו לדקות האחרונות בלחץ", הסביר זהבי בסיום, "עשינו משחק מצוין והמשכנו את מגמת השיפור של התקופה האחרונה".

 

אפשר היה להבחין עד כמה השער היה חשוב לצהובים ולזהבי כשרץ באקסטזה לעבר האוהדים והוריד את החולצה. "אנחנו מגיעים להרבה מצבים טובים והיו הרבה אמוציות באיצטדיון, אז חגגתי ככה", הסביר זהבי את התגובה שלו וגם הבהיר כי למרות הפגיעה בגב שספג, "אפשר להיות רגועים".

 

 

הניצחון העלה את הצהובים זמנית לפסגה, אך זהבי שמר על פרופורציות. "יהיה למקום הראשון משמעות רק אם זה יהיה בסוף העונה. זה חשוב להמשיך ככה ולא לבנות על איבוד נקודות שלהם. נבוא לעשות את הכי טוב בכל משחק ונצטרך להמשיך ככה. אני לא רוצה להשוות את היכולת שלנו לבאר שבע".

 

"העיקר הניצחון", הוסיף פטר בוס. "היינו טובים יותר במחצית הראשונה, פחות בשנייה בה לא יצרנו הרבה מצבים. אבל הגיע לנו לנצח. הם הגנו עם כמעט 11 שחקנים לפני הרחבה והיה קשה למצוא את המרווחים. כמובן שזה ניצחון חשוב, כשאנחנו ובאר שבע כל כך קרובים לכל ניצחון יש משמעות כפולה", הוסיף מאמן מכבי ת"א.

 

על החילוף של אזולאי באלברמן השיב: "שלומי הוא שחקן יותר התקפי לעומת גל. הייתי צריך לקחת סיכון ולדחוף יותר קדימה כדי לנצח ולא לסיים בתיקו".

 

אבוקסיס. "נגד באר שבע עשינו מהלכים יפים בחלק ההתקפי ומול מכבי לא" (אודי ציטיאט)

 

אחרי שסיימה בתיקו 2:2 מפתיע בבאר שבע במהלך השבוע, סכנין לא הצליחה להוציא נקודות מהדולקת השנייה אחר תואר האליפות, למרות שהייתה קרובה מאוד. יוסי אבוקסיס, מאמן סכנין, לא הסתיר את תחושתו.

 

"אני מאוכזב כי התוכנית הלכה כמו שצריך", אמר אבוקסיס בסיום, "רצינו לרדת לחצי ב-0:0. הבעיה בין היום לב"ש זה ההתקפה. נגד ב"ש עשינו מהלכים יפים בחלק ההתקפי היום לא. נתנו משחק הקרבה אדיר ופספסנו פעם אחת את זהבי בכניסה לעומק. אבל אני מאוד גאה בשחקנים ".

 

"נמשיך קדימה", הוסיף אבוקסיס, "אני מקווה לנצח את בית"ר ירושלים. בדוחא אצלנו יהיה מגרש מלא ונעשה את המקסימום. לנו יש מטרה להתקרב למקום ה-4 ויש לנו סיכוי להגיע לשם. שבוע הבא זה משחק נגד הקבוצה השלישית בטיבה בארץ שמשחקת טוב ויהיה קשה מאוד".

לסיום החמיא אבוקסיס ל-EZ7 אותו אימן בהפועל תל אביב:  "לערן יש תשוקה לכדורגל שאין להרבה שחקנים. בזמנו, אחרי האימונים בבוגרים בהפועל הוא היה רוצה להשאר להתאמן עם הנוער. זה מה שמחזיק אותו ברמות הגבוהות ומגיע לו כל הכבוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי