מסר למיץ': איפה מכבי תל אביב צריכה לארח?

אוהדי מכבי תא. לאן הם ינדדו?
אוהדי מכבי תא. לאן הם ינדדו? | צילום: דניאל סטרבורבדיס

ר"ג מיושן, המושבה יקרה ומה עם הפקקים בדרך לנתניה? צהובים הצביעו

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב אולי טרם קיבלה הודעה רשמית על השיפוצים בבלומפילד, אך לא תשחק באצטדיון ביפו בעונה הבאה כמו הפועל תל אביב ובני יהודה. הסוגייה הזו לא יורדת מסדר היום, לפחות לא אצל אוהדי של האלופה. תחילה דובר על המושבה, לאחר מכן על שיפוץ אצטדיון רמת גן והשמשה שלו לאכלוס הקהל וכפי שנחשף בספורט1 גם אצטדיון נתניה על הפרק. אז מה דעתכם, איפה צריך להיות הבית של הצהובים בעונה הבאה?

 

 

אצטדיון המושבה
האצטדיון בפתח תקווה ירד ככל הנראה מהפרק. הבעיה עלות התקנת יציעים זמניים מאחורי השערים שמותירים את המגרש באם המושבות עם 11 אלף מקומות. מעט מדי עבור המנויים של מכבי תל אביב ובטח כשלוקחים בחשבון קבוצות אורחות.

 

אצטדיון רמת גן
האצטדיון המיושן עמד על תילו כבר זמן רב עד שהפועל רמת גן החלה להשיבו לפעולה. הכוונה היא להגדיל את מספר המנויים תוך החלפת כיסאות ביציעים המזרחיים ואיכלוס של 25-30 אלף צופים, דבר שיאפשר עוד אלפי מנויים למכבי תל אביב ועוד הכנסה למיץ' גולדהאר. גם כר הדשא באצטדיון הלאומי לשעבר נחשב משובח ובין הטובים בארץ, עדיין. הבעיה? הריחוק מהדשא שיוצר אווירה די עצובה.

 

 

 

 

אצטדיון נתניה
לאחרונה נשקל גם האצטדיון בעיר היהלומים שיאפשר אכלוס של 13,800 אוהדים, בערך כמו בלומפילד. נשקלת הקמת יציעים מאחורי השערים גם באצטדיון זה, דבר שיכול להפוך אותו לכזה בעל 20 אלף מקומות. הבעיה? ריחוק, פקקים ותחושת שייכות.

 


האצטדיון בנתניה (גולדשמידט ארדיטי בן נעים אדריכלים)

 

אצטדיון טדי
האצטדיון בבירה מתאים מכל הבחינות. 32 אלף מקומות, מודרניות, לא מצריך השקעה נוספת מלבד השכרת המגרש. הבעיה? מרחק כמובן. לא בטוח שאוהדי מכבי תל אביב יהיו מוכנים לנסוע שעה לכל משחק ביתי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי