הפועל תל אביב הכריזה על תכנית ייעול כלכלית

כיסה חובות במיליונים? כבירי
כיסה חובות במיליונים? כבירי | צילום: עדי אבישי

האדומים: "מאז הגעת כבירי כוסו חובות במיליונים". שיש צפוי לפתוח בכפ"ס

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב החליטה להגיב בצורה רשמית לידיעות על המצב הכלכלי הרעוע בו מצוי המועדון, ובהודעה רשמית הכריזו על יישום תכנית כלכלית חדשה, וכמו כן הבהירו כי מאז כניסתו של הבעלים הנוכחי, אמיר כבירי, כוסו חובות עבר בהיקף של מיליונים.

 

"בתקופה האחרונה נפוצו ידיעות ושמועות בנוגע למצב הכלכלי של המועדון", נכתב בהודעת המועדון. "על כן, הנהלת הפועל תל אביב מבקשת להבהיר: מיום כניסתו של אמיר כבירי למועדון, שולמו מיליוני שקלים לכיסוי חובות עבר רבים שמקורם בהנהלות הקודמות, דוגמת תשלומים בעבור שכר ורכישות. שחקנים דוגמת איתי שכטר וגילי ורמוט מקייזרסלאוטרן, תשלומים לרשויות השונות, חובות לחברת האבטחה ותביעות נוספות שהצטברו וממשיכות להצטבר.

 

"הנהלת המועדון מתמודדת עם חובות אלו היוצרים קושי תזרימי מסוים, ולכן החלה ביישום תכנית ייעול כלכלית שתביא בזמן הקרוב לשיפור ניכר במצבו הכלכלי של המועדון. המצב הוסבר לאשורו לשחקני הקבוצה שמודעים לכך כי משכורותיהם ישולמו בהקדם, עם השלמת ההליך הבירוקרטי הכרוך בהעברת הכספים מחו"ל לקופת המועדון. השחקנים הביעו תמיכה ואמון מלא בהנהלה שנמצאת עימם בקשר ישיר וזאת ללא מתווכים או סיוע מבחוץ".

 

צפוי לפתוח. שיש בקדנציה הקודמת באדום (gettyimages)

 

בפן המקצועי, הקבוצה מתכוננת לפתיחת משחקי הפלייאוף התחתון בשבת מול הפועל כפר סבא. לקראת מפגש החוץ, המאמן אלי גוטמן התרכז בתרגול המערך האחורי בנושא התאום והביטחון החסר אשר גוררים ספיגות שערים לא מחויבות.

 

המגן גל שיש, המגלה יכולת טובה באימונים, תורגל בהרכב ועשוי לערוך את הופעת הבכורה שלו מאז שב לאדומים על חשבונו של שמואל שיימן המאכזב. מהמשחק בכפר סבא ייעדר המגן עופר ורטה בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים. הפועל ת"א עדיין לא ניצחה העונה את כפר סבא (הפסד ותיקו בליגה, ועוד הפסד בגביע), ובקבוצה יודעים שצפוי מפגש קשה.

 

הבלם היווני לוקאס וינטרה אמור לאבד את מקומו בהרכב ונראה כי יקבל בקרוב הודעה על סיום ההתקשרות איתו למרות האופציה לשנה הבאה בה מחזיק היווני. תשומת הלב העיקרית שח הגנת האדומים תהיה על סגירתם של רז כהן, מאוויס צ'יבוטה, רן יצחק ודודו ביטון. מעל 1000 אוהדים אמורים להגיע יחד עם הפועל ת"א לכפר סבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי