ניצל בנס: גידי קאניוק היה מעורב בתאונת דרכים

המכונית ההרוסה של קאניוק. מזל גדול
המכונית ההרוסה של קאניוק. מזל גדול |

קשר מכבי פ"ת יצא ללא פגע. בשבת, הפועל חיפה: "המטרה להישאר בליגה"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה תארח בשבת (16:45, שידור ישיר בספורט HD1) את הפועל חיפה בפתיחת משחקי הפלייאוף התחתון. המלאבסים מדורגים במקום השמיני עם 30 נקודות בעוד האורחים מדורגים במקום ה-13 עם 25 נקודות.

 

"נראה לנו מוזר להיות בפלייאוף התחתון", אמרו שחקנים בקבוצה, "העונה התחילה באמת  טוב אבל  קרה מה שקרה ואין מה לחזור אחורה. כעת המטרה היא להישאר בליגה וכמה שיותר מהר".

 

 

הבלם הצרפתי שאבייה תומא ייעדר בשל צהובים ואליסון דוס-סנטוס יחליף אותו. את הברזילאי שפתח במשחק מול הפועל תל אביב כמגן ימני, יחליף דור אלו, שחזר מצהובים.  המאמן דני גולן יעלה במערך 2:4:4 וייעזר במנהל המקצועי עומר גולן על  הקווים.

 

גידי קאניוק היה מעורב אמש (חמישי) בתאונה. מכוניתו של הקשר נהרסה כליל אבל הוא למרבה המזל לא נפגע.

 

 

גולן. רוצים להישאר בליגה כמה שיותר מהר (עדי אבישי)

 

כץ נחת וקיים שיחות אישיות

יואב כץ, הבעלים של הפועל חיפה, נחת במפתיע בארץ והגיע לאימון הקבוצה במטרה לתמוך בשחקנים לקראת שלבי ההכרעה. כץ ערך שיחות אישיות עם השחקנים במטרה להחזיר להם את הביטחון.

 

השבוע ערכו האדומים מהכרמל מחנה אימון קצר בגליל המערבי וקינחו ביום גיבוש שכלל הליכה לבאולינג וישיבה לארוחה משותפת.

 

המאמן אלי כהן, שיעלה ללא הקשר חנן ממן שהורחק בדרבי (3:2 למכבי), מתלבט האם לפתוח במערך 4:4:2 או 4:3:3. אם יחליט לבסוף על שלושה בהתקפה יצטרף הישאם כיוון לאמיר אבו ניל ושלומי ארבייטמן בהתקפה. מהראן לאלה שב לסגל וצפוי להשתלב במשחק מהספסל.

 

הרכבים משוערים:

מכבי פתח תקווה: צחי גיגי, דור אלו, עומר דנינו, אליסון דוס-סנטוס, נאור פסר, איטור מונרוי, ג'ו מונונגה, רועי גורדנה, גידי קאניוק, מוחמד כליבאת, ראדה פריצה.

 

הפועל חיפה: מריאן אנטלוביץ', דור מלול, טאדאס קינאסקאס, אופק פישלר, חיים מגרלשווילי, יוסי דורה, דמיטרי באגה, אדריאן רוצ'ט, הישאם כיוואן (ברונו פיניירו), אמיר אבו ניל ושלומי ארבייטמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי