Sport1 Banner

בית המשפט המחוזי דחה את עתירת אוהדי בית"ר

אוהדי ביתר בדוחא בסיבוב הראשון. לא הפעם
אוהדי ביתר בדוחא בסיבוב הראשון. לא הפעם | צילום: איתן הנסברגן

המשחק בסכנין ייערך ללא נוכחות קהל אורח. הסיבה: הבקשה הוגשה באיחור

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

עתירת אוהדי בית"ר ירושלים, שהוגשה אתמול (שישי) בצהריים לבית המשפט המחוזי בלוד במטרה לאפשר לאוהדי הקבוצה להגיע הערב למשחק מול בני סכנין באצטדיון דוחא, נדחתה על ידי השופט התורן בטענה שהבקשה הוגשה מאוחר מדי ולא תאפשר דיון ראוי ומהיר של זימון המעורבים בדבר.

המשמעות היא שהמשחק הערב בני סכנין לבית"ר ירושלים (20:00, ישיר בספורט1 וב-HD) יתקיים ללא אוהדי בית"ר ירושלים, זאת לאחר שהנהלת ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגה אישרו את קיום המשחקים בין השתיים ללא הכנסתם של אוהדי האורחת, בקשה שהגיעה מהמועדונים עצמם.

כזכור וכפי שפרסמנו אתמול, אוהדי בית"ר ירושלים דרשו להעביר את ההתמודדות לאצטדיון אחר או לדחות אותו לאמצע השבוע כי שתתאפשר הגעתם, אך בקשה זו כאמור נדחתה וקיבלה חותמת סופית הבוקר בבית המשפט.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי