צומת דרכים: הרוש איבד את מעמדו כשוער בכיר?

הרוש. הרגיש מנותק מהמערכת
הרוש. הרגיש מנותק מהמערכת | צילום: עדי אבישי

הוא קיווה להשתקם בהפועל ת"א, אך אלימלך טוען: "זאת הזדמנות אחרונה"

(גודל טקסט)

תקופה לא פשוטה עוברת על אריאל הרוש. זה התחיל מהפציעה הקשה בגב שבעקבותיה עבר ניתוח מורכב בגרמניה והמשיך בחזרה הפושרת אל בין הקורות באמצע העונה. אומנם הוא זומן לנבחרת, אבל בוריס קליימן ודודו גורש נמצאים בכושר טוב ממנו והוא לא צפוי להירשם בסגל ונמצא בפרשת דרכים.

 

ההתחלה דווקא הייתה מבטיחה – הרוש חתם בקיץ בהפועל תל אביב והצהיר: "עכשיו אוכל להתרכז כולי רק בכדורגל ובמשימות הספורטיביות שיש לקבוצה". אז הוא אמר. הפציעה העיבה על החזרה לדשא ובינתיים הוא נאלץ לראות מהיציע את חבריו לקבוצה צונחים משבוע לשבוע במורד הטבלה, כשגם החזרה שלו לא סייעה לעצור את המפולת.

 

 

שביט אלימלך, שוער העבר של הפועל תל אביב במשך 11 עונות ושוער נבחרת ישראל לשעבר, חושב שהרוש עוד לא החלים, פסיכולוגית, מהפציעה: "כשאתה חוזר מפציעה לקבוצה שלא מצליחה ולא מנצחת, אז זה לא מוסיף לביטחון, זה פוגע בו להציג את היכולות שלו. במהלך הפציעה הרוש הרגיש מנותק מהמערכת, הרגיש בצד, לא אחד מהחבר'ה וזה מאוד קשה, אתה לא חי את הקבוצה והמשחקים".

 

הרוש באימון הפתיחה. אמירות לחוד ומציאות לחוד (עדי אבישי)

 

"כדי לצאת מהמצב הוא חייב לגלות הרבה אופי, הרבה בגרות, להתרכז בעבודה קשה, בעצמו. הוא יודע וכולם יודעים שהוא מסוגל להרבה יותר אבל הוא עוד לא מראה את זה. אין ספק שהמעבר מבית"ר לא עשה לו טוב, עם כל מה שהיה עם אלי טביב. אחרי זה הוא עבר לקבוצה שסופגת הרבה בנתניה ואז הוא בא למועדון גדול כמו הפועל שהציפיות שם כל השנים משוער הן גדולות".

 

אבל, מדגיש אלימלך: "צריך לתת לזה עוד צ'אנס, אם המערכת מאמינה בו וגם המאמן, אז הוא יכול לצאת מזה. אם לא ושנה הבאה ידברו להחליף אותו, אז הוא יכול למצוא את עצמו במקומות פחות טובים. הפלייאוף התחתון זה הצ'אנס האחרון בשביל הפועל ת"א ובשביל רוב שחקני הקבוצה. בעונה הבאה יעשו בדק בית והרבה שחקנים ישוחררו, אלי גוטמן יחליף את רוב הקבוצה".

 

ערן לוי, מי ששיחק לצידו בבית"ר ירושלים ובהמשך במכבי נתניה ועובר בעצמו פציעה לא פשוטה, מאמין שהרוש יתגבר על הפציעה ויחזור לכושר: "אריאל עבר פציעה מאוד קשה גם כבן אדם, לא רק כספורטאי ושמע אנשים שאמרו שהוא עלול לא לחזור ממנה. הוא אומנם חזר חלוד, אבל אני מאמין שעם הזמן הוא יפרע את השטרות ויביא את הנקודות לקבוצה שלו".

 

גוטמן. "יחליף את רוב שחקני הקבוצה" (עדי אבישי)

 

השניים עברו ביחד את השיקום וטיפולי הפיזיותרפיה ולוי חולק מעט מהלך הרוח שעובר על ספורטאי שנפצע: "זה משהו שאנחנו חיים אותו, נושמים מגיל צעיר וברגע אחד צריך לעשות 'קאט', אבל זאת תקופה שתעבור. הוא שוער ברמה גבוהה, בן אדם טוב ומקצוען, אין ספק שהוא יצליח".

 

"בשנים האחרונות לאריאל קצת קשה לחזור לכושר הטוב שלו, הוא עבר הרבה משברים בשביל כדורגלן ופציעה אף פעם לא מוסיפה, אבל אריאל ילד גדול ואני בטוח שהוא יודע איך זה קרה ולמה. הוא עבר עונה קשה בנתניה, אבל היו משחקים שהוא הציל אותנו כשאנחנו היינו חלשים. בראש ובראשונה אריאל הוא דמות חיובית לקבוצה ובחדר ההלבשה ואני מאמין שהוא יהיה בורג חשוב בקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי