בכר: ברדה הוא אולד סקול, ישחק גם עם שבר

ברדה
ברדה | צילום: דני מרון

מאמן ב"ש התייחס לקפטן שכף ידו גובסה. מליקסון יחמיץ שלושה משחקים

(גודל טקסט)

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר, הרגיע את החששות כלפי כשירותו של הקפטן והכוכב אליניב ברדה, שכף ידו הימנית גובסה השבוע. "אליניב הוא אולד סקול, הוא לא יפספס משחק גם אם יש לו שבר ואין לו", אמר בכר במסיבת העיתונאים לקראת משחק החוץ בכפר סבא ביום ראשון. לגבי מאור מליקסון אמר בכר: "מאור אמנם נפצע באותה ברך, אבל במקום אחר. ייקח לו עוד קצת זמן והוא כנראה ייעדר במשחק הקרוב. אנחנו צריכים אותו אבל נהיה סבלניים".

למעשה, הפועל באר שבע תצטרך להיות סבלנית מאוד בנוגע למאור מליקסון. הקשר צפוי להחמיץ את שלושת משחקיה הקרובים של המוליכה, ולחזור רק לתחילת הפלייאוף העליון. 

"אנחנו במאני טיים. אין זמן לטעויות. השאיפה שלי היא שננצח את כל המשחקים עד סיום העונה", הצהיר בכר, "לכל הקבוצות עדיין יש עניין בליגה וכל אחת מהן צריכה את הנקודות כך שאין משחקים קלים". מאמן באר שבע התייחס ספציפית למשחק הקרוב: "הדשא בכפר סבא אולי לא הכי טוב אבל הוא גם לא נורא. ובכל מקרה אנחנו מספיק טובים כדי לנצח שם ולא להשתמש בדשא כתירוץ".

בכר יתמודד לראשונה מול עוזרו, שרון מימר שעזב את בירת הנגב לטובת הפועל כפר סבא כמאמן ראשי: "אנחנו בקשר טוב. חברים מעבר לכדורגל ומעריכים אחד את האחר אבל השבוע רק שלחנו הודעות ולא נראה לי שנדבר. להתייעץ אתו? אני כבר לא צריך, יש לי צוות מספיק טוב".

מימר. השבוע החבר בכר יסתפק רק בהודעות טקסט (עדי אבישי)

וובה בראון, קשר באר שבע שכבש שער נהדר במשחק נגד בני יהודה (0:2): "המעבר לכאן מקריית שמונה (בינואר) לא היה פשוט, אבל אני ומשפחתי התקבלנו בזרועות פתוחים והסתדרנו, ידעתי לאן אני בא (הכוונה לפיחות במעמדו משחקן הרכב לשחקן ספסל) אבל באתי כדי להשיג תארים ובאתי כי יש פה שחקנים טובים והם משדרגים אותנו. אני עובד קשה באימונים וברק יחליט מי ישחק. העוצמות של האוהדים פה מטורפות, ובשבילי זאת פעם ראשונה לחוות דבר כזה".

בכר על בראון: "הקשר שלי עם בראון הוא אחר מאשר קשר רגיל של שחקן ומאמן. הוא אולי משחק פחות כרגע, אבל הוא עוד ישחק עוד הרבה בעתיד ויהיה חלק משמעותי מאוד בהפועל באר שבע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי