בניון: זו תהיה טעות אם רוני לוי לא ימשיך

בניון
בניון | צילום: עדי אבישי

קפטן מכבי חיפה יצא להגנת מאמנו: "כולנו מאחוריו. השבוע הקרוב קריטי עבורנו"

(גודל טקסט)

"מכבי חיפה תעשה טעות אם לא תמשיך עם רוני לוי בשנים הקרובות". המאמן סופג לא מעט ביקורות על היכולת של הירוקים, ושמע קריאות "תתפטר" מהאוהדים בשבת האחרונה, אבל ליוסי בניון אי ספק מי האיש שצריך לעמוד על הקווים בעתיד הקרוב.

"כולנו מאחורי רוני. הוא צריך להמשיך במכבי חיפה", הוסיף הקפטן. "זו לא פעם ראשונה שיש קריאות למאמן במהלך משחק. זכותו של קהל להביע את דעתו. תמיד יש ביקורת. זה טבעי. לפעמים גם מגזימים. הצוות עושה את המקסימום. אף אחד כאן לא עושה בכוונה".

למכבי חיפה מצפה שבוע חשוב מאוד, בו היא תנסה להבטיח מקום בפלייאוף העליון וכרטיס לחצי גמר הגביע. "זה שבוע קריטי בשבילנו", הדגיש בניון, "בכדורגל תמיד יש לחץ, ואנחנו צריכים לדעת להתמודד. רוצים להחזיר לקהל אחרי שאיכזבנו אותם. נקווה לעשות תוצאות טובות".

זוכה לתמיכה מהקפטן. רוני לוי (עדי אבישי)

"אם ננצח בשבת נהיה בפלייאוף העליון. לפי לוח המשחקים ניצחון אחד יספיק", סיכם הקשר הוותיק. "אני מאמין שנוכיח שאנחנו קבוצה טובה. למה המצב הזה? אנחנו בשיא המתח של העונה, ויש קבוצות שנלחמות. בסיום העונה נעשה סיכומים".

בצד המקצועי, רומאריו פירס צפוי לפתוח מול מכבי נתניה במקומו של ג'אבר עטאא, בעוד שמארק ואליינטה התאושש מהפציעה ויפתח במרכז ההגנה. בניון, אלירן עטר, גילי ורמוט וגליינור פלט ימשיכו לשתף פעולה בחלק הקדמי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי