אלעד גבאי: אם נמשיך ביכולת הזו, הכל אפשרי

אלעד גבאי. שואפים להגיע כמה שיותר רחוק
אלעד גבאי. שואפים להגיע כמה שיותר רחוק | צילום: דני מרון

מגן בית"ר הוסיף: "עם קהל כזה לא יכולים להגיד 'לא נורא' על הפסד"

(גודל טקסט)

"מכבי פתח תקווה קבוצה חזקה, מאומנת, אבל גם אנחנו חזקים מאוד בטח בבית שלנו עם הקהל שיבוא ויתמוך", כך אמר מגן בית"ר ירושלים, אלעד גבאי, לקראת המשחק בשבת  (19:45, שידורישיר בספורט1 וב-HD) נגד המלאבסים.

 

גבאי לא פסל את האפשרות  שהצהובים שחורים ייכנסו למאבק האליפות. "אני מאמין שאם נמשיך להביא תוצאות טובות ונשחק את הכדורגל שאנחנו מציגים בתקופה האחרונה אז הכל אפשרי", אמר מגן בית"ר, "כרגע אנחנו לא מגדירים מטרות אבל בהחלט שואפים להגיע כמה שיותר רחוק".

 

בית"ר ממוקמת כרגע שלישית, עם 45 נקודות במרחק של עשר נקודות מהמקום הרביעי, כך שגבאי נשאל על העובדה שניצחון או הפסד לא יכולים להשפיע על מצב הקבוצה בטבלה.  "יש לנו שחקנים שרעבים להצליח", ענה גבאי, "ברגע שאנחנו מגיעים למגרש והקהל מאחורינו אנחנו לא יכולים להגיד לא נורא על הפסד, המטרה הייתה ונשארה לנצח בכל משחק ואני מקווה שנצא עם שלוש הנקודות  גם מול מכבי פתח תקווה".

 

דראפיץ'. "כל המדינה מדברת על בית"ר" (דני מרון)

 

המאמן סלובודאן דראפיץ' אמר לפני האימון של בית"ר: "באר שבע מובילה את הליגה ביתרון של חמש נקודות ועדיין כל המדינה מדברת עלינו". גבאי הוסיף: "אכן כולם מדברים עלינו וזה חלק מהעוצמות של המועדון. אנחנו שמחים שהזרקורים מתמקדים בפן החיובי ומקווים שתהיה לזה המשכיות".

 

בעלי בית"ר, אלי טביב, יארח בשבת במשחק מול מכבי פתח תקווה כ-50 תלמידי בתי ספר יסודיים הנמצאים בתוכנית למלחמה באלימות בספורט. מהמועדון נמסר כי "זה עוד צעד למניעת האלימות והגזענות".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי