אבו יונס יחלק מענקים, מוגרבי: עשינו דבר נפלא

מוגרבי והחברים חוגגים. תקופה אדירה
מוגרבי והחברים חוגגים. תקופה אדירה | צילום: אסף קליגר

שמחה גדולה בסכנין: "עשינו את הבלתי יאמן". וגם: המסר של האוהדים

(גודל טקסט)

אחרי המינוי של יוסי אבוקסיס למאמן בני סכנין, בהנהלת הקבוצה ספגו לא מעט ביקורת, אלא שהלכו עם האמת שלהם והאמינו כי המאמן יציל את הקבוצה מירידה. אף אחד לא ציפה כי המאמן יוביל את הקבוצה לפלייאוף העליון ויעשה את הבלתי יאמן.

 

מאז הגעתו של אבוקסיס, הוא דאג לערוך שיחות פרטיות עם כל שחקן ודאג להסביר לכולם מה מצפה מהם. אחת השיחות היותר מצליחות הייתה השיחה עם פיראס מוגרבי שבה הבטיח אבוקסיס שהוא יחזיר אותו לכושרו המוכשר, ואכן זה קרה, פיראס מוגרבי עם שבעה שערים ב 9 משחקים אחרונים, הבטיח לקבוצתו, עם חבריו לקבוצה, מקום מכובד בפלייאוף העליון.

 

 

"אין מאושר ממני", סיפר פיראס מוגרבי. "לפני חודש וחצי היינו מתחת לקו האדום עשינו דבר נפלא שגם הצלחנו לנצח וגם לשמור על רשת נקייה שזה דבר נהדר, גם חצי גמר, שבעזרת השם נעלה ביום שלישי, וגם פלייאוף עליון, כל הכבוד לכל השחקנים", הוסיף הקשר.

 

עכשיו הפנים קדימה: "נבוא לפלייאוף העליון להילחם ולא נהיה מנה קלה לאף קבוצה", הבטיח מוגרבי.

 

בקבוצה הופתעו לטובה מכמות הקהל והתמיכה לאורך כל המשחק:"הקהל הפתיע אותנו, באו ועודדו אותנו ותמכו בנו 90 דקות, זה ריגש אותנו ונתן לנו דחיפה", המשיך פיראס. "לא רק עכשיו, גם כשהייתי בכושר לא טוב, האוהדים היו מתקשרים אליי כל הזמן ותומכים בי, שזה עזר לי לחזור לכושר הטוב, אני ממש מרוצה".

 


אבו יונס. יחלק מענקים (אסף קליגר)

 

גם אוהדי הקבוצה יצאו במסר בדף הפייסבוק שלהם: "אנחנו לא אלה שתמיד היו בוכים, להפך הרמנו את הראש בשם האולטראס והמשכנו את הדרך.  נכון שצעקנו במגרשים 'אלי כהן תתפטר' ועבדנו יחד עם ההנהלה לפטר אותו. בנוסף גם סייענו להביא את אבוקסיס לקבוצה, וההחלטה שלנו נראית במגרש, 16 נקודות מאז שאבוקסיס מונה כמאמן.

 

אמרו שאנחנו לא מכובדים וחבורה של אלימים, אבל מי שמכחיש את המהפכה שעשינו הוא בכלל לא היה אוהד. בטוב וברע תמכנו בקבוצה ולא היה מעניין אותנו את התוצאה".

 

כתוצאה מההישגים של הקבוצה, אבו יונס הבטיח מענקים לשחקנים על העבודה הקשה והניצחונות. השוער מחמוד קנדיל זכה לקרדיט ומחמאות ששמר על רשת נקייה במשך שמונה משחקים.

 


אבוקסיס. כל המחמאות לזכותו (עידן סלם)

 

ולעניין פחות משמח, ז'אורז'יניו שהוחלף במחצית בגלל פציעה ייעדר במשחק הגומלין ביום שלישי באשקלון, והוא בספק גם במשחק האחרון בליגה הסדירה מול באר שבע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי