בוזגלו: התקדמנו אם השם שלנו עולה במכבי ת"א

בוזגלו. יש הרבה דברים מעבר לגולים ובישולים
בוזגלו. יש הרבה דברים מעבר לגולים ובישולים | צילום: דני מרון

קשר ב"ש לאחר ה-1:2 מול כפ"ס: "לא מסתכלים על אחרים, זה לא מעניין"

(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע נשמו לרווחה אחרי הניצחון בכפר סבא שהבטיח את המקום הראשון בעונה הסדירה וקבע שיא חדש של 18 ניצחונות מתוך 20 משחקים, הרצף הטוב ביותר של קבוצה מאז קום המדינה. "כל מי שראה את המשחק ידע שהגול שלנו זה עניין של הזמן גם כשהיינו בפיגור. אנחנו במקום הראשון ומרגישים הרבה ביטחון", אמר מאור בוזגלו בסיום.

 

"לא מסתכלים מה קורה עם מכבי ת"א, זה באמת לא מעניין. לא הייתי מגדיר אותנו כמועדון רעב יותר, בוא ניתן להם את הכבוד הראוי. עצם זה שהפועל ב"ש נמצאת בפה של מכבי תל אביב אז עשינו התקדמות אבל אנחנו מתרכזים בעצמנו".

 

 

"אני לא חושב שאני בכושר פחות טוב מבעונה שעברה. עברתי פציעה לא פשוטה וכשאתה חוזר צריך להתאים את עצמך לקבוצה. אני מוכן להישאר באותם מספרים ולקחת תואר וכמובן שאני מצפה מעצמי ליותר אבל מי שאמר שאני בתקופה לא טובה פשוט לא מבין כדורגל. יש הרבה דברים מעבר לגולים ובישולים".

 

נוואקמה. "הליגה פה קטנה עליו" (דני מרון)

 

מי שזכה למחמאות גדולות היה טוני נוואקמה הניגרי שהציג יכולת נהדרת והיה המצטיין במגרש: "היכולות של טוני מטשטשות הרבה דברים אחרים, הליגה פה קטנה עליו" החמיאו החברים לכובש שער השוויון.

 

בבאר שבע חששו מאד מהמפגש בשל העובדה שעוזר המאמן לשעבר, שרון מימר, הכיר היטב את הקבוצה ובסיום הודו השחקנים שהדבר בא לידי ביטוי במשחק, כאשר שחקני כפ"ס ידעו להביך את הגנת האדומים.

 

בבאר שבע כבר חושבים על המשחק מול בני סכנין שיחתום את הסיבוב השני. בדרום מודעים לכך שהקבוצה של יוסי אבוקסיס מגיעה בכושר מצוין לאחר שהבטיחה את המקום בפלייאוף העליון והיא מסומנת כמוקש, למרות שהמשחק ייערך באצטדיון טוטו-טרנר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי