ביקורת על גוטמן: "איך יחזקאל על הספסל?"

ידין וגוטליב מאוכזבים. האדומים בסכנה ממשית
ידין וגוטליב מאוכזבים. האדומים בסכנה ממשית | צילום: עדי אבישי

אכזבה בהפועל ת"א אחרי ה-1:1 בפ"ת. בומבה עשוי להיחתך לפני תום העונה

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב התעוררו הבוקר (ראשון) ליום עם אווירה לא פשוטה אחרי ה-1:1 אצל מכבי פתח תקווה שהשאיר את המועדון בסכנת ירידה ממשית.

 

במוקד היתה העובדה שאלי גוטמן האשים את אריאל הרוש בשער השוויון של גידי קניוק כאשר נצפה בטלוויזיה אומר: "שעה לקח לו לרדת", כלומר לכיוון הכדור.

 

 

שחקנים בקבוצה שצפו בשער גיבו את הרוש וטענו כי השוער לא ראה את הכדור ולכן הגיב כך, אך אי אפשר לבוא אליו בטענות. השוער סרב להגיב באופן גלוי לדברים של גוטמן: "אין שער שאני לא רוצה למנוע", ציין.

 

בנוסף גוטמן ספג ביקורות על המערך עמו פתח בעיקר על שתי ההחלטות. הצבת קאווה הברזילאי לראשונה בהרכב ואי הכללתו של שגיב יחזקאל ב-11. "בשביל מה הביאו את קאווה, לאף אחד אין הסבר נורמלי לזה. כמו שהוא נראה גם לא יהיה כזה", אמרו בקבוצה.

 

"שגיב יחזקאל זה אולי הדבר הכי טוב שיש בהפועל, לא ברור איך הוא נשאר על הספסל", הוסיף אותו גורם. גם בשיחות פנימיות בין שחקנים דובר על ההחלטה של גוטמן להותיר את הכישרון על הספסל.

 


יחזקאל. הדבר הכי טוב בהפועל (עדי אבישי)

 


הרוש. הסתירו לו את הכדור (עדי אבישי)

 

לגוטמן יש כעת שבועיים להכין את הקבוצה לפלייאוף התחתון כאשר במועדון מסמנים את פתיחתו כגורליים ביותר העונה, אל אף שטרם נקבע סדר המשחקים של הפלייאוף התחתון. הקשר הרומני קלאודיו בומבה ששוב לא נכלל בסגל בדרך החוצה מהמועדון ועשוי להיחתך עוד לפני סיום העונה. 

 


בומבה. בדרך הביתה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי