חושבת על העתיד: דין גל יפתח בשער של נתניה

נתניה תשיג ניצחון נדיר?
נתניה תשיג ניצחון נדיר? | צילום: דני מרון

השוער הצעיר יחליף את ברק לוי מול רעננה. ברק בדש ייעדר מהסגל של סילבס

(גודל טקסט)

אחרי 17 משחקים רצופים ללא ניצחון ופער של 15 נקודות מחוף מבטחים, נראה שבמכבי נתניה השלימו עם הירידה לליגה הלאומית. במועדון מבינים כי הגיע הזמן להחתיל בבניית שלד לעונה הבאה בליגת העל ולפיכך, דין גל הצעיר יפתח בשער מול הפועל רעננה (שבת, 15:30, שידור ישיר בספורט1) במקומו של ברק לוי.

בנתניה מאמינים בגל וטוענים שהוא ראוי לעמוד בשער בעונה הבאה. בנוסף,  הוסיפו כי למעלה משלושים שנה לא צמח שוער מתוצרת בית. במקביל, שחקנים בנתניה טוענים כי לוי פגוע מאוד וחש שהפילו עליו תיק. "זאת בטוח הוראה מלמעלה", אמר שחקן במועדון. 

שחקן צעיר אחר שצפוי לקבל דקות משמעותיות, גם אם כמחליף, זהו קפטן קבוצת הנוער אביב אברהם. לא מן הנמנע כי אברהם יפתח על חשבון מילאן סמיליאניץ' המאכזב. אמיה טגה נפצע באימון ולא יכלל בסגל של מנחם קורצקי.

בתוך כך, ארגון האוהדים הרשמי הודיע על החרמת המשחק, זאת כמחאה על העסקתו של דורון אוסידון במועדון. האוהדים לא ייכנסו לשערי האצטדיון ויעודדו את נתניה מבחוץ. מכבי נתניה תענוד סרטים שחורים לזכר אוהד הקבוצה שנפטר ממחלה קשה.


אוהדי נתניה, ממשיכים במחאה (עדי אבישי)

הפועל רעננה, מבחינתה, לא רוצה להתייחס לצרות של היריבה וכן להשיג ניצחון שיקרב אותה לעבר הופעה בפלייאוף העליון. חיים סילבס שוחח עם שחקניו וביקש מהם להעלות את רמת ההתלהבות והאחריות לפעולות הנעשות בהגנה ומול שער היריבה.

מבחינה מקצועית, עדי נמני צפוי להחליף בחלק האחורי את ליאור לוי. ברק בדש עדיין לא כשיר וימשיך להיעדר. לעומתו, דיאן ראדוניץ' ערך אימונים מלאים במהלך השבוע והוא צפוי לפתוח בהתקפה של רעננה.


ימשיך להיעדר. בדש (עדי אבישי)

הרכבים משוערים 

הפועל רעננה: אריק ינקו; עדי נמני (ליאור לוי), עידו לוי, בן והבה, עמנואל אמבולה; בן בנימין, יובל שבתאי, אלי בבייב, רנה מיחליץ'; אוונס קנגאווה, דיאן ראדוניץ'.

מכבי נתניה: דין גל; אביעד בורלא (עומר ורד), ירין חסן, אנדריי מישצ'נקו, נמניה פטרוביץ'; משה לוגסי, איסמעילה לינגאנה, מילאן סמיליאניץ' (אביב אברהם), גאל מרגוליס; סער בנבנישתי, מירצ'ה אקסטנה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי