בניון יפתח ב-11 ויזכה למפגן תמיכה לפני הגביע

בניון. האוהדים
בניון. האוהדים | צילום: ערן לוף

קפטן מכבי חיפה יפתח מול בני יהודה בגומלין, קינן מוצהב. רומאריו פירס לא צפוי להמשיך

(גודל טקסט)

מכבי חיפה השלימה את הכנותיה למשחק הגומלין מחר (שלישי, 21:00) באצטדיון סמי עופר נגד בני יהודה לאחר תיקו 2:2 במשחק הראשון.

 

במכבי חיפה זוכרים כי קבוצתם לא ניצחה העונה את בני יהודה בשלושת המשחקים שקיימו הקבוצות והזכירו את משחק פתיחת העונה בו יצרה בני יהודה את המשבר של המועדון כשניצחה בסמי עופר 0:3.

 

 

המאמן רוני לוי מתכוון להציב את ההרכב החזק ביותר העומד לרשותו, למעט אוראל דגני הפצוע ודקל קינן שצבר חמישה כרטיסים צהובים. שחקני הקבוצה והמאמן רוני לוי מחזקים את הקפטן יוסי בניון, שיפתח ב-11, לאחר עימות נוסף עם הקהל בסוף השבוע.

 

בניון. זוכה לתמיכה מחבריו לקבוצה (ערן לוף)

 

מחר יתקיים מפגן תמיכה של אלפי אוהדי מכבי חיפה ביוסי בניון בו יונפו כרזות הקוראות לקפטן להמשיך גם בעונה הבאה. במכבי חיפה ימתינו להמשך המשחקים בגביע ובפלייאוף העליון לפני שנשיא המועדון יעקב שחר ייפגש עם הקפטן.

 

במכבי חיפה בודקים מהלך להחתמתם של שני שחקנים זרים חדשים במקומם של לודביק אוברניאק וככל הנראה גם רומאריו פירס לא ימשיך לעונה נוספת.  במקביל בקבוצה ממתינים להתפתחות במו"מ עם הקשר הברזילאי של בית"ר ירושלים קלאודומיר פריירה, אותו היו רוצים לראות בעונה הבאה במתחם כפר גלים.

 

הרכב משוער: ולדימיר סטויקוביץ', איל משומר, מארק ואליינטה, איעד חבשי, טאלב טוואטחה, נטע לביא, ג'אבר עטאא, יוסי בניון, גילי ורמוט, אלירן עטר, גלינור פלט.

 

פירס. יסתפק בחצי שנה בכרמל (ערן לוף)

 

יובל יוסיפוביץ' חתם על הארכת חוזה

 

המגן יובל יוסיפוביץ' חתם על הארכת חוזה ויישאר במכבי חיפה בשלוש השנים הבאות. יוסיפוביץ', שהחל את דרכו במחלקת הנוער של מכבי חיפה. הושאל להפועל עפולה לאחר סיום שירותו הצבאי ושיחק באופן קבוע ב-11. בתחילת העונה הנוכחית שב לסגל הירוקים.

 

לאתר הרשמי של המועדון אמר המגן: "מאושר מאוד להמשיך במועדון בו גדלתי, עבורי מכבי חיפה זה בית חם. כעת אני צריך להצדיק את האמון שקיבלתי, אשתדל לעשות זאת על הצד הטוב ביותר, המועדון מעל הכל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי