נקודת רתיחה: אוהדי בני יהודה לא שוכחים לעטר את התנהגותו

עטר חוגג מול הכתומים במפגש הגביע הראשון
עטר חוגג מול הכתומים במפגש הגביע הראשון | צילום: עדי אבישי

הראיונות מימי מכבי ת"א והחגיגה על חשבון דמאיו ומגן לא נסלחו. הערב עשוי האליל לשעבר להדיח את הכתומים מהגביע

(גודל טקסט)

במשחק הראשון ברבע גמר הגביע בין בני יהודה למכבי חיפה, שהסתיים ב-2:2 נהדר, בלט דווקא הסכסוך בין אוהדי בני יהודה למי שבעבר היה האליל שלהם, החלוץ אלירן עטר.


הקנטות האוהדים הכתומים עלו שלב הפעם, כשהונפו תיקים זכר לתקרית המפורסמת בשנת 2006 כשעטר הורשע בקשירת קשר לשלושה אירועי שוד שהכתימו את הקריירה שלו. אז איך קרה שהיחסים בין הצדדים הגיעו לנקודת רתיחה?

 

 

בשנת 2010, כשעטר עזב את בני יהודה ועבר מכבי ת"א, במשחק הראשון בו פגש את האקסית הכתומה, עטר התקבל בכבוד רב על ידי האוהדים משכונת התקווה והיו אוהדים כתומים שהניפו שלטים עם השם שלו, לצד כאלה שהתקשו לסלוח לו על המעבר וקיללו אותו.


כשעטר כבש שער במשחק ורץ לחגוג מול היציע של אוהדי בני יהודה, בבת אחת שכחו לו את שש העונות ששיחק בקבוצה מהשכונה, בהן הבקיע גם את שער המספרת המפורסם במשחק מול מכבי נתניה בשנת 2009, וגם את זה שפעם הם קראו לו "הדורבן".
 

עטר במדים הכתומים. שכחו לו את שש העונות (עדי אבישי)

 

דבר נוסף שהרגיז כל כך את האוהדים הכתומים הוא שעטר תמיד אמר בראיונות שלו ש-"מכבי ת"א זה הבית" ושכח לגמרי שבני יהודה הצילה את הקריירה שלו, כאשר באירועי העבר בהם הסתבך הבעלים משה דמאיו וחזי מגן העמידו לרשותו את בכיר עורכי הדין הפליליים ששי גז, שקיבל שכר טרחה הגון ויפה כמקובל בתיקים בעיתיים כאלה והצליח להוציא את עטר מהסבך, כשנגזרו עליו עבודות שירות של חצי שנה כשיתר המעורבים בסיפור ישבו בכלא.
 

"אם לאלירן עטר היה טיפה כבוד של בנאדם", טוען סמי, מאוהדיה השרופים של בני יהודה, "אז במשחק רבע גמר הגביע כשהוא במדי מכבי חיפה, הוא היה שם לב שדמאיו וחזי מגן שגידלו אותו כמו שני הורים נמצאים באצטדיון ולא רץ לחגוג מול הקהל של בני יהודה, אלא חוגג מול הקהל הירוק.

 

"אף אחד כבר לא ציפה ממנו שלא יחגוג אחרי שהוא מבקיע מול האקסית שלו, כמו ששחקנים רבים בעולם עושים, כי הוא הרי לא בוגר וגם לא בנאדם".
 

דמאיו. "הדורבן" כבש מולו ולא היסס לחגוג (אסף קליגר)

 

אוהדי בני יהודה מציינים מקרה אחר שהסמל הכתום פדרו גלבאן ששיחק במכבי פ"ת הבקיע מולם שער במשחק מכריע שהוריד את הקבוצה מהשכונה ליגה, אבל איש לא קילל אותו אחרי שנעמד וסרב לחגוג למרות חשיבות השער. "הגיוני שיבקיע כי זו הפרנסה שלו ובשביל זה משלמים לו", אומרים האוהדים הכתומים, "אבל פדרו הוא בנאדם ואלירן לא".


אלירן עטר נמנע מלהגיב על הטענות שהועלו בכתבה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי